Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

muziek op usb stick

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb geen V8 en nog steeds stopt de muziek na een minuut op 10. rare is dat het niet consistent is. Dus niet na precies 10.36 of zo maar steeds verschillend... :confused::(

/Offtopic

Waarom heb je nog geen V8? Bewust weggeklikt of heb je nog geen melding gehad?
Indien geen melding dan contact opnemen met SeC. Je zou hem normaal gesproken al moeten hebben en waarschijnlijk is de download of uitpak actie vastgelopen. Dit kunnen ze remote voor je oplossen.
 
Ik heb nog al veel muziek dus een 256 gb stick gekocht met een haakse convertor zodat de stick mooi plat kan liggen.
Inladen duurt circa 40 minuten wat ik wel verklaren kan want hij moet de TAGs van 100.000 nummers inlezen en sorteren.
Daarna ontstaat het tweede probleem en wel dat de door hem opgebouwde database zo groot is dat het systeem er last van krijgt. Vreemde verscijnselen en hik-ups
Met v8 heb ik het nog niet getest.......moet eerst die stick weer opzoeken want door de problemen heb ik die aan de kant gegooid.
Wordt vervolgd.
 
hi all,

ik hoop dat ik hier op de goeie plek zit met mijn vraag: hoe zorg ik ervoor dat een mix op mn usb stick gewoon verder gaat met spelen, de volgende keer als ik weer instap, in plaats van dat ie helemaal opnieuw begint. of kan dat niet?

groet,
kelvin