Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

muziek op usb stick

This site may earn commission on affiliate links.
Heb zo'n ie nie mini USB stick gekocht met 16gb capaciteit. Daar de hele itunes Library op gemikt mochten we op spotify sommige liedjes niet kunnen vinden... weet iemand hoe dit getoond gaat worden? Worden ook de itunes playlists getoond? Of moet ik de muziek echt in kapjes gaan zetten? Kun je lijsten aanleggen, met Tags werken? Of staat de muziek gewoon in een browser zoals die op de stick staat? heb nu per artiest een mapje...
 
Ik heb ook mijn itunes op een micro usb sticky gezet van 8gb, en per playlist een mapje gemaakt. Je kunt inderdaad beperkt selecteren uit id tags, volgens mij artiest, genre en map. Tevens ontbreekt (nog) een shuffle en repeat functie, verder speelt ie bij mij eigenlijk alles goed af....
 
werkt bij mij op 8gb kingston en nu een verbatim micro usb 8gb, werkt op beiden, aangezien ik de mapstructuur over heb gezet ziet ie ook nog steeds de favorieten op de juiste plek. Ik vind het prettig dat de verbatim zo klein is. Ik gebruik de 12v lader voor opladen telefoons, dan heb je beide usb poorten vrij voor usb sticks ed...
Verbatim.jpg
http://www.kijkshop.nl/product/136670/verbatim-usb-stick-8gb-micro/
 
werkt bij mij op 8gb kingston en nu een verbatim micro usb 8gb, werkt op beiden, aangezien ik de mapstructuur over heb gezet ziet ie ook nog steeds de favorieten op de juiste plek. Ik vind het prettig dat de verbatim zo klein is. Ik gebruik de 12v lader voor opladen telefoons, dan heb je beide usb poorten vrij voor usb sticks ed...
Verbatim.jpg
http://www.kijkshop.nl/product/136670/verbatim-usb-stick-8gb-micro/


Spijtig dat de hij met de Ipad niet via USB kan verbinden, of tegelijk 2 Bluetooth devices kan pairen. Eentje als telefoon en eentje als Media device lijkt me op het eerste zicht toch niet zo'n rocket science.
 
Soortgelijke zwarte micro-sticks zijn er ook van Kingston. Tot 64GB zelfs. Past inderdaad beter dan zo'n standaard USB stick.

De 64gb van Kingston heb ik nog niet a.d. praat gekregen. Zou dus nog even wachten met het aanschaffen van zo'n grote jongen. Heb zowel FAT als NTFS formateren geprobeerd. Als ik mijn auto terug krijg ga ik een kleinere stick proberen en kijken of dat wel werkt. Misschien is mijn USB aansluiting gaar.
 
De 64gb van Kingston heb ik nog niet a.d. praat gekregen. Zou dus nog even wachten met het aanschaffen van zo'n grote jongen. Heb zowel FAT als NTFS formateren geprobeerd. Als ik mijn auto terug krijg ga ik een kleinere stick proberen en kijken of dat wel werkt. Misschien is mijn USB aansluiting gaar.

Ik had ook diverse issues, met dit tool is het me prima gelukt: http://www.partitionwizard.com/free-partition-manager.html
Formatteren als FAT32
 
Last edited:
De 64gb van Kingston heb ik nog niet a.d. praat gekregen. Zou dus nog even wachten met het aanschaffen van zo'n grote jongen. Heb zowel FAT als NTFS formateren geprobeerd. Als ik mijn auto terug krijg ga ik een kleinere stick proberen en kijken of dat wel werkt. Misschien is mijn USB aansluiting gaar.
Bij aflevering Kingston 128GB stick erin, werkte meteen.
Gewoon de format gebruikt zoals gekocht.
77 GB aan muziek erop.
Met juiste format moet het lukken!
 
Ik gebruik sinds een paar dagen mijn USB stick met muziek: plug and play. NO problem, echter na 10min of zo stopt gewoon de file en hij gaat naar de volgende muziekfile. Hij speelt dus maar een deel af !! dit is consistent voor alle files op de stick.
Iemand een idee ?!