You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Uiteraard zijn er verbeteringen mogelijk en ik kijk dan ook uit naar nieuwere versie met meer keuzemogelijkheden en betere gegevens voor de off-line navigatie.
Hadden jullie in je vorige auto's regelmatig updates van de GPS-kaarten? Ik heb bij BMW eens 1 keer een update gedaan, koste toen wel €150.
Je kan het aantal minuten vertraging in je rerouting helemaal niet instellen.Apart, zulke tegengestelde ervaringen. Zelf ben ik zeker niet ontevreden en ik gebruik de navigatie op iedere rit. Ik heb het al eerder gemeld, maar die van mij past zich op regelmatige routes aan mijn voorkeuren aan. Onregelmatige routes check ik standaard voor vertrek op de kaart. Gezond verstand heb ik de afgelopen 2 maanden met 6.800 km. slechts een paar keer moeten gebruiken. De tip van @BobbyKings (#696) is een goede, zojuist ingesteld op 15 minuten, en zou 'vreemde' routes kunnen voorkomen.
Je kan het aantal minuten vertraging in je rerouting helemaal niet instellen.
Het enige wat je kan instellen is dat hij bij vertrek naar huis/werk een andere route voorstelt als er [x] minuten vertraging is op je normale route: (Zie Pagina 130 van de handleiding)
View attachment 191209
Een misvatting die ik ook al op facebook ben tegengekomen.
En ik gebruik altijd Waze, sinds enkele forumgangers mij bewust maakten van dit mooie gratis alternatief.
Nou ik ben niet zo'n ervaren Tesla rijder, dus ik word hier toch wel een beetje nerveus van. Ik was al niet zo blij toen ik, nadat ik achteruit gereden was, in een onbekende stad mijn mobiel moest raadplegen om de stad uit te komen. En 10 km restlading ga ik dus echt niet doen. Slecht voor mijn gezondheid. Ik moet binnenkort naar Serooskerke ergens in Zeeland en ik ben nu al aan te uitzoeken waar ik kan laden voor de terugweg. Ik denk Fastned richting Middelburg
Geeft niks had ik in het begin ook. Groei je vanzelf overheen. Ik wil graag weten waar de grens is(helaas niet alleen als t gaat over bereik) dat weet je pas als je er af en toe overheen zit... Je kunt er ook voor kiezen om een ruimere veiligheidsmarge aan te houden. Als je de Tesla adviezen opvolgd kun je nauwelijks fout gaan, die hanteert een morgen van 20%, ik max 2.Nou ik ben niet zo'n ervaren Tesla rijder, dus ik word hier toch wel een beetje nerveus van. Ik was al niet zo blij toen ik, nadat ik achteruit gereden was, in een onbekende stad mijn mobiel moest raadplegen om de stad uit te komen. En 10 km restlading ga ik dus echt niet doen. Slecht voor mijn gezondheid. Ik moet binnenkort naar Serooskerke ergens in Zeeland en ik ben nu al aan te uitzoeken waar ik kan laden voor de terugweg. Ik denk Fastned richting Middelburg
Als je de Tesla adviezen opvolgd kun je nauwelijks fout gaan, die hanteert een morgen van 20%
Nee, nee! Dat moet zijn: "Als je de Tesla adviezen opvolgT kun je nouwelijks faud haan, die hanteerd een morgen van 20%"
Laat je niet gek maken. Dat is maar 128 km enkele reis dus gemakkelijk heen en terug te halen op één lading. En wat we hier zien zijn de horrorverhalen wat de navigatie betreft. In de bijna 130k Tesla kilometers heeft de navigatie inderdaad een paar keer mij een verrassing voorgeschoteld maar ik ben er zelf ook nog om al dan niet te beslissen een binnenweg te volgen. De kaart is groot genoeg om dat zelf ook te kunnen inschatten. Verder heb ik nog nooit zo'n goede en bruikbare navigatie gehad, in binnen en buitenland. De fileadviezen hebben mij vele uren stilstaan op de Duitse Autobahn bespaard. Mijn eerdere Tomtoms waren eerstens moeilijk te bedienen, hadden een klein scherm en vroegen aardige bedragen voor kaartupdates (ik had dus een oude). De perfecte aanvulling is de agenda-app. Met wat discipline bij het invullen van de agenda in de smartphone is het navigeren naar de volgende afspraak "flawless".
Maar om terug te komen op het Serooskerke verhaal, gewoon een no-brainer!