Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Navigatie

This site may earn commission on affiliate links.
Luxe en veilig. Als ik met de velomobiel thuis kom, vaak lekker warm, dan is het prettig om niet in de kou met een bezweet lijf uit te fiets te stappen.

Deze deur is op afstand te bedienen en als ie dicht is, wordt ie door elektromagneten met 3000 kg trekkracht dichtgehouden :D
Op ons eiland is nog nooit ingebroken, maar dat zegt natuurlijk niks.
'Uit de fiets stappen'..... Blijft toch bijzonder klinken...
 
De uitrol van nieuwe software bij Tesla gaat eerst naar de beta testers, klanten en medewerkers met een NDA.
Als dat goed gaat naar een grotere groep klanten in de USA, als daar geen grote issues uit komen dan gaat het naar de rest een week of twee weken later.

Eerst naar de beta testers lijkt mij logisch. Maar bij de uitrol zie ik vaak toch meteen niet-USA rijders. Minderheid, maar toch...
 
Eerst naar de beta testers lijkt mij logisch. Maar bij de uitrol zie ik vaak toch meteen niet-USA rijders. Minderheid, maar toch...
Eerst krijgen betatesters de update. Zij hebben een NDA getekend en houden sowieso hun mond naar buiten.
Dan is er een grote groep USA rijders die in een beperkte straal rond de fabriek wonen die updates daarna krijgen. Die groep zal van Tesla het verzoek krijgen eventuele opmerkingen niet direct op het web te slingeren maar te delen met Tesla.
Dit gebeurt zonder NDA, maar Tesla zal rijders die de afspraak negeren bij een volgende update uitsluiten van het als eerste ontvangen van de nieuwste updates.
Precies zo doen andere fabrikanten van diverse producten het.
 
Misschien ter geruststelling. Het hele beta testen is al gedaan. We kunnen, net als de verbeterde AP, de eerste versie van de nieuwe navigatie op heel korte termijn verwachten. Ik denk dat we volgende week al wat meer details zullen hebben.
Tot nu toe betekende roll-out door Elon niet minder dan roll out naar de vloot.
En hoe bevalt de nieuwe navigatie @Hans Noordsij ;)
 
  • Funny
Reactions: pvkeep
En hoe bevalt de nieuwe navigatie @Hans Noordsij ;)

Still waiting. Op US forum hebben enkele al de eerste versie gehad met aankondigingen van verbeteringen maar echte uitrol zal/zou pas komend weekend starten. Maar je weet dat ik destijds de A versie heb gehad (net als jij overigens) waar ik beduidend minder ontevreden over ben dan degenen die kennelijk de B versie hebben waar het vermeldenswaard schijnt te zijn als het goed gaat. Ik kom er dus wel, maar laat het weten. Gaan jullie nou maar eens snel in Breukelen kijken en kisten tellen (als die er al staan). Men is daar in ieder geval begonnen.
 
Still waiting. Op US forum hebben enkele al de eerste versie gehad met aankondigingen van verbeteringen maar echte uitrol zal/zou pas komend weekend starten. Maar je weet dat ik destijds de A versie heb gehad (net als jij overigens) waar ik beduidend minder ontevreden over ben dan degenen die kennelijk de B versie hebben waar het vermeldenswaard schijnt te zijn als het goed gaat. Ik kom er dus wel, maar laat het weten. Gaan jullie nou maar eens snel in Breukelen kijken en kisten tellen (als die er al staan). Men is daar in ieder geval begonnen.
Zo tellen de berichten lekker snel op Hans :D
 
TomTom schijnt in de aanbieding te zijn.
Als Elon snel is kan hij het nog deze week rondmaken en van het weekend (iets verbeterd) in onze Model S hebben.
Kan hij een oude belofte alsnog waarmaken :D
Ik denk dat Elon de verouderde techniek van kaarten maken die TomTom gebruikt geen dollarcent waard zal vinden. Wij maken met z'n alleen zeer veel nauwkeuriger kaarten dan alle andere kaartenmakers bij elkaar. En dat kost Elon niks meer dan de spullen om die dataverwerking uit te voeren.
 
  • Like
Reactions: shoot72