volgens de geruchten, er is mapsdata van 2017Q1 gespot, maar geduld ...
Als het 2018 Q1 is, maak je mij blij!
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
volgens de geruchten, er is mapsdata van 2017Q1 gespot, maar geduld ...
Die wordt al een tijdje verspreid, hoor.volgens de geruchten, er is mapsdata van 2017Q1 gespot, maar geduld ...
volgens de geruchten, er is mapsdata van 2017Q1 gespot, maar geduld ...
Zolang hij me niet fatsoenlijk van A’dam naar mijn huis in Utrecht kan brengen verbaast dit me niets.View attachment 284202
Van de week kreeg ik deze route voor gesteld. Wij vertrekken van zuid naar noord. Deze bevat nog al wat fouten. Hij laat je veel te veel km omrijden. Na een tijdje zag hij ook dat de rode route ongeveer 50 min sneller was. Verder wil hij me in Steg (A) laten laden en daarna weer terug laten rijden nadat ik dan al 2 SuC ben tegen gekomen.
Pas is in de winter dicht maar de tunnel het geheel jaar open.Misschien was er een pas afgesloten?
Als ik zelf de weg niet goed weet, zit mijn iPhone met Waze altijd naast het grote scherm.Kan niet wachten op de nieuwe navigatie, afgelopen reis naar Oostenrijk was een drama met de navigatie. Duurde eerst al lang voordat ie een route had berekend (was naar Ingolstadt). Na een half uurtje gaat ie herberekenen / Initialiseren net zolang tot ie vast loopt. Ook het scherm achter het stuur loopt dan vast. Een reset geeft dan tijdelijk een oplossing maar uiteindelijk weer hetzelfde probleem.
Geen idee. Ze zijn van Leiden naar Filzmoos gereden.Is dit toevallig onder Munchen richting supercharger Irschenberg? Daar ben ik ook geweest. Best spannend! Maar dat vind ik niet eens zo erg. Toch behoorlijk stuk file omzeilt daardoor.
Ik mag wat minder herkenbaar wordenWim, je verandert wel steeds meer in een karikatuur van jezelf
Natuurlijk zou nieuwe navigatie welkom zijn, maar dat is nogal een dingetje (grin).
Ik zou eerlijk gezegd al erg blij zijn met regelmatige kaartupdates voor de Garmin. Dat zou redelijk eenvoudig moeten zijn. Enige nadeel zou kunnen zijn (ik ken contract Tesla Garmin niet) de prijs....
De bottleneck bij het updaten van de kaarten is de prijs van het versturen van heel veel terabytes aan data. Daarom moeten ze daar zuinig mee omspringen. Garmin heeft geen feature om compacte diffs te downloaden. Het is alles of niets.Natuurlijk zou nieuwe navigatie welkom zijn, maar dat is nogal een dingetje (grin).
Ik zou eerlijk gezegd al erg blij zijn met regelmatige kaartupdates voor de Garmin. Dat zou redelijk eenvoudig moeten zijn. Enige nadeel zou kunnen zijn (ik ken contract Tesla Garmin niet) de prijs....