Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Niet werkend internet Tesla model S maart 2018

This site may earn commission on affiliate links.
Goedemiddag,

Ik heb een Tesla model s 75D uit maart 2018 (incl levenslang gratis connectiviteit). Al redelijk sinds de aflevering heb ik problemen met mijn connectiviteit: spotify en google maps werken prima, echter internet (web) doet het niet (ongeacht aantal streepjes bereik LTE). Ben inmiddels paar keer terug geweest en het wordt steeds als firm ware bug afgedaan. Vorige week is mijn emmc 8gb vervangen voor een 64gb maar het internetprobleem is niet verholpen. Nu weer een serviceafspraak ingepland maar vrees dat dit ook geen soelaas zal bieden.

Als ik via de hotspot met mijn mobiel connectie maak heb ik max wifibereik maar ook dan doet internet het niet.

Iemand bekend met dit probleem / suggestie voor een oplossing?
Groet,
Shashi
 
ok en wat heb je daarvoor betaald als ik vragen mag?
DEigenaren van compatibele voertuigen kunnen via de Tesla-app een afspraak maken voor aankoop en installatie. Deze upgrade is beschikbaar voor € 2.000 inclusief installatie voor voertuigen uitgerust met de Autopilot-computer 2.0 of 2.5, en voor € 1.550 inclusief installatie voor alle andere voertuigen. Eigenaars kunnen het type Autopilot-computer achterhalen door 'Bediening' > 'Software' > 'Aanvullende voertuiginformatie' op het touchscreen te selecteren.it staat letterlijk in de text:
 
Upvote 1
ok en wat heb je daarvoor betaald als ik vragen mag?
Alle info en prijzen vind je op de link, en meer gebruikerservaringen in dit onderwerp:

 
Upvote 0
Zelfs dat helpt niet...er gebeurt simpelweg niets; hij laadt niet eens :(
Wat nog kan helpen: Satelliet kaart vervangen door standaard kaart en live traffic uitzetten.

En dan nog is het hopeloos een eenvoudige website bijv. nos.nl werkt zo nu en dan maar dit forum bijv niet. Met veel geluk krijg ik de hoofdpagina maar doorklikken lukt niet.

Oh ja tijdens het koffiedrinken wel de auto aan laten staan. 😀
 
Upvote 0
Alle info en prijzen vind je op de link, en meer gebruikerservaringen in dit onderwerp:

thx
 
Upvote 0
DEigenaren van compatibele voertuigen kunnen via de Tesla-app een afspraak maken voor aankoop en installatie. Deze upgrade is beschikbaar voor € 2.000 inclusief installatie voor voertuigen uitgerust met de Autopilot-computer 2.0 of 2.5, en voor € 1.550 inclusief installatie voor alle andere voertuigen. Eigenaars kunnen het type Autopilot-computer achterhalen door 'Bediening' > 'Software' > 'Aanvullende voertuiginformatie' op het touchscreen te selecteren.it staat letterlijk in de text:
check dank
 
Upvote 0
Wat nog kan helpen: Satelliet kaart vervangen door standaard kaart en live traffic uitzetten.

En dan nog is het hopeloos een eenvoudige website bijv. nos.nl werkt zo nu en dan maar dit forum bijv niet. Met veel geluk krijg ik de hoofdpagina maar doorklikken lukt niet.

Oh ja tijdens het koffiedrinken wel de auto aan laten staan. 😀
Ga ik proberen. Inmiddels vanuit tesla service afdeling gevraagd aantal keren te proberen webpagina te laden zodat ze op afstand een diagnose kunnen uitvoeren. hebben ze een aantal maanden geleden ook al gedaan (zonder succes) dus heb er weinig vertrouwen in. Upgraden om iets werkend te krijgen wat normaal zou moeten werken en daarvoor ook nog eens betalen is nogal wat. Uiteraard combinatie van reparatie vs extra features....maandag 1/11 gaat ie wederom naar service center in Adam...

T gekke is dat ie t heel in het begin een paar keer gedaan heeft,

To be continued. Dank voor jullie input zover.
 
Upvote 0
Nee niets doet t. Pagina's worden niet geladen. Spotify en maps werken prima...hoe maf...
Ik had het ook op mijn MS uit 2018, en wel na de laatste grote softwareupdate. Bleef hangen. Maar omdat ik altijd mijn telefoon bij me heb vond ik het niet zo'n probleem. Schrale troost maar als jij het hebt en ik ook zijn er nog veel meer berijders die geen werkende browser mee hebben.
 
Upvote 0
Update: na wat heen en weer gesms werd mijn service afspraak voor as manadag vanuit Tesla gecancelled: "the problem is a bug in the firmware. At the moment this issue is one that is being investigated by our technicians, unfortunately we have no indication when we will have news. A soft or even hard reset may help in some cases, but that is not a guarantee of fixing the problem ". Deze tekst heb ik al eerder gehad (maanden geleden). Maw wordt gewoon weer afgescheept. Uiteraard heb ik een reactie gestuurd dat ik hier geen genoegen mee neem....nog geen reactie gehad...anders maar weer bellen...zucht
 
Upvote 0