Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuwe 2023 dashcam settings

This site may earn commission on affiliate links.
Afgelopen weekend bijv. ook gewoon een correcte sentry melding (en opname) van iemand die op de straat zelf vlak langs de auto liep. Filmpje was ook lang genoeg. Wel heb ik het idee dat Sentry iets minder gevoelig is, de keren dat ik in de auto kom met 20+ meldingen lijken verleden tijd.
Welke software heb je draaien en heb je enig idee hoeveel minuten/uren je na de opname de auto bent ingestapt? Dit vraag ik meer om te kunnen achterhalen of opnames wel worden bewaard..
 
2023.2.12 en een MYLR22. Afgelopen weekend was het na 2 uur dat ik weer in de auto was gestapt. Zal eens kijken of ik van de laatste tijd ook clips heb toen hij s'nachts aan de (publieke) laadpaal stond, vaak heb ik dan ook wel meerdere events. Nogmaals heb het idee dat hij het nog wel doet maar iets minder gevoelig.
 
  • Informative
Reactions: DM231191
2023.2.12 en een MYLR22. Afgelopen weekend was het na 2 uur dat ik weer in de auto was gestapt. Zal eens kijken of ik van de laatste tijd ook clips heb toen hij s'nachts aan de (publieke) laadpaal stond, vaak heb ik dan ook wel meerdere events. Nogmaals heb het idee dat hij het nog wel doet maar iets minder gevoelig.
Over dat laatste ben ik het wel met je eens hoor. Maar je zou maar net een bepaalde event missen. Ben benieuwd!! Dank je wel!
 
2023.2.12 en een MYLR22. Afgelopen weekend was het na 2 uur dat ik weer in de auto was gestapt. Zal eens kijken of ik van de laatste tijd ook clips heb toen hij s'nachts aan de (publieke) laadpaal stond, vaak heb ik dan ook wel meerdere events. Nogmaals heb het idee dat hij het nog wel doet maar iets minder gevoelig.
Na de bewuste update is hij zeker minder gevoelig. Vroeger sloeg hij de beelden op als er iets in het beeld veranderde. Nu slaat hij op als het alarm iets detecteert. Of is het als de parkeersensoren iets detecteren.
Maar via de settings in het veiligheidsmenu zou je terug kunnen gaan naar de oude instelling. Nog niet getest.