You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het lukt mij nog steeds regelmatig. Deze zijn van 29/12.
Geef je toevallig ook cursussen, en zo ja wat zijn de kosten? Klassikaal, online?Het lukt mij nog steeds regelmatig. Deze zijn van 29/12.
Nog even blijven oefenen. Kleiner dan 5. Bijna lid!
Oh wat cool, wil ik ookAangezien 0 km veel veiliger lukt met een model 3 dan de traditionele S ben ik overgestapt op tienden van procenten in de verbruiksanalyse. Met 0,2% bij Deventer View attachment 955981
Dat is gek. Want de auto langere tijd laten staan met 0% SoC is slecht voor de batterij. Ik zou dan denken dat de auto direct gaat laden tot minimaal 10%, ondanks dat je gepland laden hebt ingesteld?Vanochtend de auto gepakt om wat spullen weg te brengen. Nergens op gelet en na ongeveer 3 kilometer plotseling een melding dat ik moet gaan laden, een blik op het display geeft 0% SoC aan. Tja dan nog 3 km terug naar huis rijden, rustig aan gereden want ik had geen idee hoelang de auto al op 0% stond.
Wat blijkt, mijn zoon was vannacht thuis gekomen met een paar procent SoC en hij heeft de auto netjes aan de lader gehangen, echter de auto stond nog ingesteld op uitgesteld laden en de laadsessie was dus nog niet gestart. Blijkbaar door de vampire drain nog wet extra procenten verloren.
View attachment 913747
Ik verwacht dat het door uitgesteld laden kwam, maar het kan ook zijn dat mijn laadpaal stond ingesteld om alleen op overproductie zonnepanelen te laden (hoewel ik dat niet verwacht).Dat is gek. Want de auto langere tijd laten staan met 0% SoC is slecht voor de batterij. Ik zou dan denken dat de auto direct gaat laden tot minimaal 10%, ondanks dat je gepland laden hebt ingesteld?
Ik gebruik zelf Tibber (en voorheen Jedlix) en bij beide apps kun je aangeven hoeveel % SoC je minimaal wilt hebben. De auto gaat dan direct laden tot die waarde, en stelt verder laden uit tot de prijzen gunstig zijn.
Rustig wat werken en wachten tot een collega voldoende heeft geladen, nadien kan de Tesla BMS eens goed kalibreren tijdens het ladenoef, en nu? Je zult toch héél snel moeten laden!
Jij hebt niet veel last van neuroticisme, is het wel?Rustig wat werken en wachten tot een collega voldoende heeft geladen
Die moest ik ff opzoeken... Weer wat geleerd. Heb ik ook weinig last vanJij hebt niet veel last van neuroticisme, is het wel?