Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

NL/BE Model 3 LR RWD wachtkamer

This site may earn commission on affiliate links.
Krijg net bericht dat ik woensdag 28 augustus om 10:30 de RWD op mag halen :)
1-6 besteld (via LM is order per 1-6 bij tesla terecht gekomen)
verwachte leverdatum 30/8
VIN - onbekend
15-8 SMS met leveringsdatum
28-8 ophalen
M3 RWD, blauw, zwart, 18"

Ze gaan de ‘oude’ bestelde RWD dus toch uitleveren!!! Blij dat ik mijn bestelling niet geannuleerd heb
 
  • Like
Reactions: Wackmack
Krijg net bericht dat ik dinsdag 23 augustus om 15:30 de RWD op mag halen :)
25-4 besteld
28-6 bericht RDW gecancelled, order was niet geannuleerd vanuit Tesla.
14-8 Op het punt om een AWD te bestellen, toch nog even uitgesteld.
15-8 SMS met leveringsdatum
23-8 ophalen
M3 RWD, Grijs, 18"
 
Ik wilde afspraak ook via telefoon even verzetten. Na 20 minuten werd de verbinding verbroken...

Is nu natuurlijk extreem druk door het SMS bombardement van gisteravond o_O

Hopelijk gaat het via SMS “NEE” met doorgeven alternatieve data wel goed;)
 
Ik wilde afspraak ook via telefoon even verzetten. Na 20 minuten werd de verbinding verbroken...

Is nu natuurlijk extreem druk door het SMS bombardement van gisteravond o_O

Hopelijk gaat het via SMS “NEE” met doorgeven alternatieve data wel goed;)
Je zou met de LR RWD toch iets meer flexibiliteit verwachten bij afleveren in vakantietijd. Er is immers geen nieuwe (andere) koppeling mogelijk omdat tesla deze configuratie niet meer produceert.

Hoor het graag of jij de afspraak meer dan 7 dagen kan verplaatsen. Iedereen snapt dat je dat niet 3 weken kunt doen, maar 7-12 dagen is toch wel wenselijk voor vakantiegangers.
 
Maandag 12 augustus een M3 RWD LR blauw/zwart/18inch/AP uit voorraad besteld. Verwachte leverdatum 19-26 augustus.

Op 15 augustus een SMS gehad waarin wordt aangegeven dat de levering op 27/8 15.30 uur plaatsvindt.

Ik vraag mij alleen af wanneer ik de auto nu moet betalen? In een mail staat 7 dagen voor levering, op mijn tesla account staat

'We are drafting up your contract an will contact you when you can make your final payment'

Afwachten dan maar?
 
Maandag 12 augustus een M3 RWD LR blauw/zwart/18inch/AP uit voorraad besteld. Verwachte leverdatum 19-26 augustus.

Op 15 augustus een SMS gehad waarin wordt aangegeven dat de levering op 27/8 15.30 uur plaatsvindt.

Ik vraag mij alleen af wanneer ik de auto nu moet betalen? In een mail staat 7 dagen voor levering, op mijn tesla account staat

'We are drafting up your contract an will contact you when you can make your final payment'

Afwachten dan maar?

Ik heb hetzelfde met mijn Model 3 LR AWD. Ik heb leverdatum per SMS gehad (vrijdag 23-08) en vier dagen voor levering (!) heb ik nog geen finale factuur gehad.
 
Ook een al eerder bestelde LR RWD, zwart-zwart, 18" Aero (lekker standaard)

24-07 Mail gekregen met aflevering tussen 14 en 21 augustus
15-08 SMS gekregen (tijdens de SMS bom) met levering 26-08 om 11:30 in Tilburg
21-08 Bevestigingsmail gekregen van DeliveryNL voor de 26e

Ik mis alleen m'n kenteken nog.... fingers crossed...
 
Toen ik Tesla Delivery sprak eind juli, begreep ik dat er nog 8 LR RWD's door NL geclaimd waren en ik daar 1 van zou krijgen.
Gisteren en eergisteren zijn er 4 LR-RWD op kenteken gezet volgens de OpenRDW... 2 grijze, een witte en een blauwe. De zwarte van mij zat er dus lig nog niet tussen :)
 
Toen ik Tesla Delivery sprak eind juli, begreep ik dat er nog 8 LR RWD's door NL geclaimd waren en ik daar 1 van zou krijgen.
Gisteren en eergisteren zijn er 4 LR-RWD op kenteken gezet volgens de OpenRDW... 2 grijze, een witte en een blauwe. De zwarte van mij zat er dus lig nog niet tussen :)
Welk filter hou je in de open data aan om enkel de RWD eruit te filteren? Ik kreeg dat niet voor elkaar. Heb overigens een blauwe in bestelling staan met leverdatum a.s. woensdag, dus wie weet :)