Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

NL/BE Model 3 LR RWD wachtkamer

This site may earn commission on affiliate links.
Mag ik vragen wanneer je je initiele reservering en bestelling hebt geplaatst? En of je VIN nu terug te vinden is in je Mijn Tesla?

Dit vraag ik omdat mijn Sales Advisor niet het idee had dat hier enige volgorde in zat terwijl dit natuurlijk logisch zou kunnen zijn.

Edit: Mijn reservering was overigens mei 2017, en bestelling op 15 april 2019.
 
Hier ook orderbevestiging net binnen, AP staat er nog altijd apart op gefactureerd. Toch raar, maar gewoon maar afwachten zeker?
 

Attachments

  • Screenshot_20190503-134409.jpg
    Screenshot_20190503-134409.jpg
    224 KB · Views: 89
Ik heb net een update gekregen van mijn orderbevestiging, waarbij FSD is toegevoegd; daar had ik om gevraagd tegelijk met het verzoek voor AWD -> RWD. Autopilot staat er nog steeds op met 3200 als prijs.
Ik wacht de uiteindelijke rekening wel gewoon af...
 
Mijn M3 LR RWD besteld op 16/4. Vorige week vrijdag eindelijk de bestelbon gekregen met het gekende probleem: aangetekende AP. Direct gebeld, ze gaan dit asap oplossen.
Gisteren was ik voor een X met een vriend bij Tesla en de verantwoordelijke zei dat levering ofwel eind juni dan wel eind september is (blijkbaar per kwartaal). September was het meest waarschijnlijke.
 
Mijn M3 LR RWD besteld op 16/4. Vorige week vrijdag eindelijk de bestelbon gekregen met het gekende probleem: aangetekende AP. Direct gebeld, ze gaan dit asap oplossen.
Gisteren was ik voor een X met een vriend bij Tesla en de verantwoordelijke zei dat levering ofwel eind juni dan wel eind september is (blijkbaar per kwartaal). September was het meest waarschijnlijke.

Daar zou ik het moeilijk mee hebben, er is mij door meerdere mensen bevestigd eind mei/juni. Eind september zou ik echt niet ok vinden, ben ook reservatiehouder van het eerste uur maar daar koop je niks mee
 
  • Like
Reactions: Vlaaiman
Mijn broer, in 2016 gereserveerd en ook op 12 april de sr+ en op 19 april om laten zetten naar de lr rwd, hij heeft nog niks gehoord, precies zelfde carconfiguratie.
Hij gaat een claim indienen want degenen die in 2016 reeds gereserveerd hadden dienen voorrang te krijgen.
 
ga je nu bellen om een LR RWD te bestellen dat gaat wsl. niemand je garanderen dat AP er bij inzit. Wil je AP? Dan kan je voor die 1600 euro extra beter direct de AWD nemen is mijn idee..

Hier zit ik nu inderdaad over te twijfelen, heb een offerte van de LM liggen voor een LR RWD met AP maar die ga ik nu niet gratis krijgen. AP is voor mij een pre.
Wat is wijs, LR RDW + AP a €3200,-, LR AWD of wachten totdat Tesla weer gaat rommelen met de prijzen....

Hoeveel dagen voor het sluiten van de gratis AP deadline heeft Tesla dit bekend gemaakt eigenlijk? Ik heb het gemist :(
 
  • Helpful
Reactions: Joosten