Er staat duidelijk dat bij het aanpassen van configuraties de prijzen en levertermijnen kunnen aangepast worden (dat is trouwens niet enkel bij Tesla zo). Dus als je inderdaad een trekhaak bestelt én ze beloven de vroegere prijsgarantie te honoreren dan heb je dat best minstens op mail (al is een telefonische toezegging in principe ook rechtsgeldig als je iemand aan de lijn hebt die de firma kan binden, maar ga maar eens bewijzen wat er gezegd is).
In dit geval heb je inderdaad een telefonische bevestiging dat er niets met de prijs gebeurt, maar ik vraag altijd een mail ter bevestiging. Delivery doet meestal niet zo moeilijk daarover, maar als je een mail verwacht van Internal Sales dan moet je vaak ERG hard zagen.
Als ze een order aanpassen op aanvraag na een telefoontje en een mailtje dan schrijf _ik_ trouwens ook onder welke voorwaarden het order moet aangepast worden -- en ik vraag daar bevestiging van. Als ze het order aanpassen en me niets melden (ook niet dat die aannames die ik documenteer niet kloppen) dan heb ik ook wat om op terug te vallen...
En als er een verkeerde prijs komt op een orderbevestiging, dan vraag ik ook een mailtje. Bij de persoon die voor Beglië instaat bij Delivery krijg je die ook (net zoals de mail die ik vroeg om ondanks de hogere "cataloguswaarde" op factuur de AP niet te moeten toevoegen voor de berekening van het voordeel alle aard.)