Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
Inmiddels alle Netflix afleveringen bekeken. Ook leuk als warming up voor dit seizoen.

Zijn er nog Tesla fans die naar Zandvoort gaan dit jaar? De kans elkaar te treffen is natuurlijk minimaal, zal vast één chaos worden. Ik probeer er te komen met de grootste gele ‘Tesla’ van NL. Wordt hoe dan ook gaaf om mee te maken.
 
Inmiddels alle Netflix afleveringen bekeken. Ook leuk als warming up voor dit seizoen.

Zijn er nog Tesla fans die naar Zandvoort gaan dit jaar? De kans elkaar te treffen is natuurlijk minimaal, zal vast één chaos worden. Ik probeer er te komen met de grootste gele ‘Tesla’ van NL. Wordt hoe dan ook gaaf om mee te maken.

Ik heb expliciet gekozen niet naar Zandvoort te gaan..... Ik wil het eerst zien dat alles prima verloopt en daarnaast, F1 is echt een TV sport.
 
Ik heb expliciet gekozen niet naar Zandvoort te gaan..... Ik wil het eerst zien dat alles prima verloopt en daarnaast, F1 is echt een TV sport.
Ik zat er meer mee of het wel bereikbaar is. Zodoende eerst geen tickets gekocht. Later vonden we het toch jammer om dit 1e jaar te missen. Toen hebben we alsnog tickets gekocht.

Na 10xTT, 2x24h Le Mans, F1 Spa en Hockenheim heb ik een andere ervaring. Zeker met de online timing en schermen langs de baan is het tegenwoordig erg goed te volgen hoor. Inhaalacties voor je neus. Een regenrace met Vettel in de boarding beleefde ik toch iets anders in DL toen de Mercedes tribune ontplofte (Sorry, puur leedvermaak :)).

Enige nadeel is dat ik de lay-out van Zandvoort niet ken, dus geen idee of we goede plekken hebben

Ik ga op de vrijdag naar Zandvoort. Ik hoop ze dan vaak langs te zien komen.
Nice, we gaan sowieso zaterdag en zondag. Over vrijdag twijfelen we nog.
 
  • Like
Reactions: Superendo
Inmiddels alle Netflix afleveringen bekeken. Ook leuk als warming up voor dit seizoen.

Zijn er nog Tesla fans die naar Zandvoort gaan dit jaar? De kans elkaar te treffen is natuurlijk minimaal, zal vast één chaos worden. Ik probeer er te komen met de grootste gele ‘Tesla’ van NL. Wordt hoe dan ook gaaf om mee te maken.

Wij hebben ook kaartjes voor Zandvoort, nu maar hopen dat de Corona gekte niet doorslaat zodat wij wel live kunnen kijken ;)
 
  • Like
Reactions: Knooijer
Er zal toch een punt komen waarop het virus zo verspreid is dat men zegt: laat maar doorgaan. Of je het evenement dan annuleert, of niet, maakt op den duur geen verschil meer. Al zal daar vast ook terughoudendheid in zijn. Je wil als organisatie niet de eerste zijn die de rem er af haalt lijkt me.

Maar goed, first things first. Een werkafspraak werd op de heenweg vandaag geannuleerd, dus kon de auto omdraaien. Op de terugweg even een korte stop gemaakt voor wat boodschappen, maar dat was al bijna niet meer mogelijk. Senioren hebben de supermarkten overgenomen... in Drenthe... o_O Tot zover mijn off-topic bijdrage ;)
 
Er zal toch een punt komen waarop het virus zo verspreid is dat men zegt: laat maar doorgaan. Of je het evenement dan annuleert, of niet, maakt op den duur geen verschil meer. Al zal daar vast ook terughoudendheid in zijn. Je wil als organisatie niet de eerste zijn die de rem er af haalt lijkt me.

Maar goed, first things first. Een werkafspraak werd op de heenweg vandaag geannuleerd, dus kon de auto omdraaien. Op de terugweg even een korte stop gemaakt voor wat boodschappen, maar dat was al bijna niet meer mogelijk. Senioren hebben de supermarkten overgenomen... in Drenthe... o_O Tot zover mijn off-topic bijdrage ;)
Klopt. Chaos in de winkels vanochtend en alle afspraken omgezet in calls. En de wereld draait net zo goed door!!