Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
Viel niet mee de afgelopen weken de sensationele races te volgen:rolleyes:
IMG_4322.jpg
 
Ik vermoed dat dit ook wel komt doordat Max zowat de enige is die nog zorgt voor spektakel.

Bij Lewis, Vettel, en andere Bottassen vallen we in slaap.
Charles Leclerc is voorlopig het enige andere lichtpunt.

Vettel heeft deze race alvast weer voor een 'momentje' gezorgd.
Het lijkt wel alsof hij model staat voor de Duitse automobielsector, of bij uitbreiding : Duitsland.
 
  • Like
Reactions: robertvg
Om even Tesla en de F1 bij elkaar te halen: Ik vertrek met 2 vrienden donderdagmiddag 7 mei 2020 naar Barcelona, om daar vrijdag, zaterdag en zondag bij het Formule 1 spektakel te zijn, en na de race weer terug naar huis te rijden, om maandagochtend weer thuis te arriveren. Voor mij de eerste keer zo'n stuk met de Tesla, en ik ben benieuwd of de korte(re) range van de SR+ mij/ons gaat irriteren tijdens deze rit. Ik zie trouwens dat er op het circuit van Barcelona een destination charger achter de paddock staat. Al gemaild met het circuit maar ze zijn niet heel behulpzaam om mij toegang tot die lader te verschaffen... is het niet zo dat een destination charger altijd publiekelijk toegankelijk moet zijn? :D
 
Om even Tesla en de F1 bij elkaar te halen: Ik vertrek met 2 vrienden donderdagmiddag 7 mei 2020 naar Barcelona, om daar vrijdag, zaterdag en zondag bij het Formule 1 spektakel te zijn, en na de race weer terug naar huis te rijden, om maandagochtend weer thuis te arriveren. Voor mij de eerste keer zo'n stuk met de Tesla, en ik ben benieuwd of de korte(re) range van de SR+ mij/ons gaat irriteren tijdens deze rit. Ik zie trouwens dat er op het circuit van Barcelona een destination charger achter de paddock staat. Al gemaild met het circuit maar ze zijn niet heel behulpzaam om mij toegang tot die lader te verschaffen... is het niet zo dat een destination charger altijd publiekelijk toegankelijk moet zijn? :D

Het lijkt mij niet dat je in dat weekend daarbij gaat komen.

Minder range is op zo’n lange afstand minder prettig, maar het is maar wat je gewoon bent. En je bent de SR+ gewoon.

Veel plezier alvast!
 
  • Like
Reactions: KoenvanH
Om even Tesla en de F1 bij elkaar te halen: Ik vertrek met 2 vrienden donderdagmiddag 7 mei 2020 naar Barcelona, om daar vrijdag, zaterdag en zondag bij het Formule 1 spektakel te zijn, en na de race weer terug naar huis te rijden, om maandagochtend weer thuis te arriveren. Voor mij de eerste keer zo'n stuk met de Tesla, en ik ben benieuwd of de korte(re) range van de SR+ mij/ons gaat irriteren tijdens deze rit. Ik zie trouwens dat er op het circuit van Barcelona een destination charger achter de paddock staat. Al gemaild met het circuit maar ze zijn niet heel behulpzaam om mij toegang tot die lader te verschaffen... is het niet zo dat een destination charger altijd publiekelijk toegankelijk moet zijn? :D
Hoeveel is je range op 90%? Ik zit inmiddels op 329 en kom af van 345. Ik weet niet beter.