Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
FP 3 Resultaat :
Screenshot_20171021-190757.png
 
En @GIO1974 disagrees geven daar zijn sommigen hier gevoelig voor, ik niet, maar het zou je sieren als je dat toelicht. Of heb je last van een dikke vinger?

Het is wel weer duidelijk uit welke hoek de wind waait.........[/QUOTE]

Geen idee waar jij het over hebt of waar je op doelt!

Ik ga lekker van mijn zondag genieten!

Groetjes uit Mokum!
WZAWZDB!
X
X
X
 
  • Disagree
Reactions: is3
@GIO1974 :
Kan jij niet goed lezen, onnozel menneke ?
De titel van dit draadje is "Off topic - xxx"

Kruip snel terug onder de steen waaronder je ben uitgekomen.

Hahahahaha wat een niveau.....
Onnozel menneke? Doel je op een Mennekes kabel?

Graag een toelichting als we mekaar zien bij een SUC geen flauw idee waar je het over hebt....
 
  • Disagree
Reactions: is3
Ben jij nu écht zo dom ?

Eerst post jouw vriendje in een reactie dat hij géén interesse heeft in F1, waarna jij op 4 nieuwe posts zonder onderscheid en zonder reactie reageert met een disagree. zelfs op een simpele vraag van Hendrik - wat kan je nu aan een vraag disagreeën ?
In de titel van dit draadje staat duidelijk dat het off-topic is. Wat is er dan mis aan die posts dat je niet akkoord bent ?

Verder uw reactie op de post van Wim nav de Juicebooster. Jij bent te lui (of te dom ? zou het dan toch ? ) om de zoekfunctie van het forum of van google te gebruiken, waarop Wim (één van de meest gerespecteerde leden van dit forum met massa's waardevolle posts) jou daar met een wink even op wijst; mét meteen ook nog eens het antwoord op jouw vraag.
En jij scheldt hem vervolgens uit. Is dat jouw manier om appreciatie voor de hulp te tonen ?
En als je daar dan weer op gewezen wordt, is het opnieuw herrie.


Dit forum bestaat nu al vijf jaar; het gebeurde wel meer dat mensen van mening verschilden, maar dat gebeurde altijd op een respectvolle manier : met respect voor iedereen; en volgens de ongeschreven regels van beleefdheid voor mekaar en voor het forum.
Bewijze dat we hier zonder (actieve) moderator kunnen; en dat op een bepaald moment iedereen (op initiatief van Maurice) zijn foto plaatste als avatar. Noem mij één ander forum waar dit gebeurt.

De laatste maanden is het niveau evenwel gedaald; en als de schuldigen daarop gewezen worden roepen ze moord en brand; en vervuilen het forum met allerlei troll-berichten; in plaats van zich aan te passen.


Zulke types kunnen we hier missen als de pest.
 
Last edited:
Wat een krachtige statement, iemand missen als de pest..ben je nou zou dom..


Je valt mij uit het niet aan zonder toelichting, moet maar weer snel onder de steen kruipen en ben nu weer dom(persoonlijke aanval en volgens de forum etiquette not done).
Vraag me werkelijk waar af als je dit ook tegen me zou zeggen als we mekaar ergens bij een SUC zouden treffen...

Mijn vriendje???
Op wie doelt je nu weer???

Juisebooster, schelden???

Ik stelde een hele normale vraag over wat een juicebooster en ik krijg een belerend antwoordje over Google...
In mijn optiek is een forum juist geschikt voor dit soort vragen en(zoals bij de meeste fora) verwacht van je dan van een ervaren rijders een uitleg.

Ben jaren lid geweest van een Porsche Forum en dat was toch van een iets ander niveau.

De ‘ouwe garde’ was daar behulpzaam en vriendelijk, terwijl ik op dit forum(uitzonderingen daargelaten) een gevoel krijg dat de ouwe garde vooral bezig is om te controleren en zodra een New-bee
daartegenin gaat lijkt de oude garde massaal mekaar te steunen.

Misschien moet je je eigen berichten(en mijn berichten) nog maar eens nalezen....
Vraag me af waar deze vijandigheid vandaan komt of .........
 
Last edited:
  • Disagree
Reactions: is3