Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
Eindelijk nog eens een race waar wat spanning in zat, niet in het minst door het weer en door de stress om met de juiste banden te rijden op het juiste moment.

Losers van de dag:
- Perez: onbetrouwbaar, terwijl hij het materiaal en de skills zou moeten hebben. Kan niet met de stress om vrees ik. Ik denk dat zijn tijd bij RB vandaag verkort is.
- Hamilton: geen fan van, maar met zijn ervaring zou hij in deze omstandigheden een rijlesje moeten geven aan de 'jeugd'. Blijkt dan toch dat de leeftijd tegen hem speelt.
- Ferrari: ze blijven het toch continue verkloten voor zichzelf. De ene race lukt alles, en de volgende hebben ze precies alleen amateurs in het team zitten...
 
Je vergeet in mijn ogen ook Russel. Wederom maakt hij een fout. Met wat geluk pakt hij toch nog de 3e plek (wat hij over de hele race gezien ook wel verdiend had), maar hij lijkt toch vaak te bezwijken onder druk. Hij wordt voor volgend seizoen de echte kopman, maar ik denk dat Mercedes toch echt iemand anders nodig heeft om een kampioenschap binnen te halen.

Eindelijk nog eens een race waar wat spanning in zat, niet in het minst door het weer en door de stress om met de juiste banden te rijden op het juiste moment.

Losers van de dag:
- Perez: onbetrouwbaar, terwijl hij het materiaal en de skills zou moeten hebben. Kan niet met de stress om vrees ik. Ik denk dat zijn tijd bij RB vandaag verkort is.
- Hamilton: geen fan van, maar met zijn ervaring zou hij in deze omstandigheden een rijlesje moeten geven aan de 'jeugd'. Blijkt dan toch dat de leeftijd tegen hem speelt.
- Ferrari: ze blijven het toch continue verkloten voor zichzelf. De ene race lukt alles, en de volgende hebben ze precies alleen amateurs in het team zitten...
 
1718049219780.jpeg
 
- Hamilton: geen fan van, maar met zijn ervaring zou hij in deze omstandigheden een rijlesje moeten geven aan de 'jeugd'. Blijkt dan toch dat de leeftijd tegen hem speelt.
- Ferrari: ze blijven het toch continue verkloten voor zichzelf. De ene race lukt alles, en de volgende hebben ze precies alleen amateurs in het team zitten...
Die combinatie wordt nog leuk voor de Tifosi.
En voor Hamilton zelf. Ik geef hem een jaar bij Ferrari en dan gaat hij met pensioen. Uit frustratie.

Vraag me af hoe het gegaan zou zijn als Max op de full wets had gestart. 1 seconde sneller dan de rest van het veld (KMag), langer doorrijden want ze worden vanzelf intermediates en na 20 rondjes een vrij pitstop.