Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off-Tesla-Topic : Formule 1

This site may earn commission on affiliate links.
Ik lees net dat Viaplay het radiostation van Olaf Mol uit NL heeft gejaagd, door de radio rechten in NL te kopen.


Wat een inhalige h*fters. Blij dat ik ze nog geen cent heb gegeven voor een abonnement. 🤮
 
Ook het Engelse commentaar zit op F1tv er regelmatig naast, om over de Engelse bril maar niet te spreken. Wat dat betreft is het geen haar beter dan het Nederlandse commentaar.

Of je kunt ook gewoon niet meer naar hem luisteren. Olaf zat er altijd zo vaak naast in de race omdat hij niemand naast zich dulde in het commentaar hok. Het engels commentaar op F1TV vind ik heel prettig. Maarja de mens en verandering...
 
Ook het Engelse commentaar zit op F1tv er regelmatig naast, om over de Engelse bril maar niet te spreken. Wat dat betreft is het geen haar beter dan het Nederlandse commentaar.
Sterker ik vind het commentaar vaak bloody irritant, ze kunnen echt geen seconde hun mond dichthouden.
En de voorbesprekingen en bijbehorende presentators en presentatrices zijn al helemaal tenenkrommend.
 
Geweldig voor Haas, en van Hulkenberg verbaasd het me niets, die is gewoon snel, waar je hem ook in zet. Nooit begrepen dat hij niet bij een topteam zit. Misschien net iets te aardig voor topsport, je moet toch een lul zijn af en toe als je wilt presteren op dat niveau. Zie Alonso.
 
  • Like
Reactions: Kiprich and job-lek
Geef direct de titel aan Max en dan hoeven we onze vrijetijd op zondag niet meer aan die saaie boel te verspillen.
Status quo met vorig seizoen, Ferrari maakt er een zootje van en Mercedes komt tekort.
Alle regeltjes om het spannender te maken en ze hebben het tegendeel bekomen.
 
Ja, er was eigenlijk niks aan. Soevereine overwinning.
Als je alleen kijkt voor de strijd om nummer 1, dan is het idd een hele saaie race. Als je (ook) kijkt voor plekken 2-10 in zowel de coureurs kampioenschap als constructeur kampioenschap, dan was dit een hele leuke race! Heb er echt van genoten, natuurlijk van Alonso (echt prachtige acties) als ook bijvoorbeeld Albon op het eind voor het laatste puntje. Gasly die van p20 naar de punten rijdt, keurig hoor.