Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Gaaf ding zeg!
Is dat nou officieel een brommer?
Ik heb de 250 W aandrijving gekozen zodat het een fiets blijft met max 25 km/hr. Men kan ook 500 of 750 watt leveren maar dan wordt het een snorfiets. Dan is kenteken verplicht en ook helm denk ik. Prijs viel echt mee, met wat opties ca. 2850,- excl btw en hij wordt franko geleverd in houten kist vanuit Spanje Oh Yeah.
 
Last edited:
Vandaag met mijn neef een stukje gevlogen over Noord-Holland, en mooie windmolens gezien omgeving Middenmeer/Wieringerwerf:
ImageUploadedByTapatalk1401043869.967789.jpg


PS: Spot de sluikreclame ;)
ImageUploadedByTapatalk1401043932.720029.jpg
 
Twee weken geleden heel veel plezier gehad in m'n volstrekt analoge mechanische Alfa met ontploffingsmotor op een afgesloten asfaltbaan (Oschersleben) in Duitsland. Nog nooit zo blij geweest met twee stukken prullaria van <10 euro/stuk: 2x eerste prijs:biggrin:
Helaasss kon de S niet mee want nog niet via Superchargers bereikbaar. Volgende week kan Hockenheim wél via de Wilnsdorf SC. De 32->16A adapter voor op het circuit heb ik bij me. Ben benieuwd naar de reacties van alle hardcore Petrolheads.

AC2014Oschersleben2-kl.JPG

AC2014Oschersleben-kl.JPG
 
Last edited:
daarnet in Sint Niklaas stond ik aan de rode lichten met een zwarte tesla achter mij. ben uitgestapt om even een praatje te maken. de man had hem van januari maar had blijkbaar nog niet op het tesla forum gezeten.
Toen het groen werd, liep ik naar de auto, maar deze had hem al netjes afgesloten en wou niet onmiddelijk open gaan:redface:
en de rij begonnen ze al duchtig te claxoneren. uiteindelijk ging hij toch open. Snel vertrokken en beide S'n konden door het groen en toen werd het alweer rood:biggrin:
 
daarnet in Sint Niklaas stond ik aan de rode lichten met een zwarte tesla achter mij. ben uitgestapt om even een praatje te maken. de man had hem van januari maar had blijkbaar nog niet op het tesla forum gezeten.
Toen hij groen werd, liep ik naar de auto, maar deze had hem al netjes afgesloten en wou niet onmiddelijk open gaan:redface:
en de rij begonnen ze al duchtig te claxoneren. uiteindelijk ging hij toch open. Snel vertrokken en beide S'n konden door het groen en toen werd het alweer rood:biggrin:

Een zwarte Tesla die groen wordt, achter een rode stond voor een rood licht dat vervolgens ook groen werd. Lijkt me behoorlijk verwarrend allemaal. Je zou voor minder al gaan claxonneren :wink: