Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Nu blijkt dat de terroristen door de te kleine taxi 2 koffers thuis hebben moeten laten had de schade nog veel groter kunnen zijn... Denk dat jullie echt wel door het oog van de naald zijn gekropen.
 
  • Like
Reactions: Xfrank
ja dat klopt, maar als je de ontploffing hoort en alle ruiten gaan door de druk aan diggelen, en het plafond komt naar beneden en overal paniek en chaos, dan ben je niet geneigd om te denken, het zal hier boven in de vertrekhal wel veel erger zijn
Ik probeerde jouw ervaring zeker niet te bagatelliseren Frank.
Gaf alleen mijn denkproces aan, dat jullie waarschijnlijk niet onder de slachtoffers zouden zijn omdat jullie niet vertrokken.
 
  • Like
Reactions: Xfrank
IMG_4545.JPG
 
Even een vraag van heel andere orde op dit draadje aan onze Belgische vrienden. Ik ben voorzitter van een klein voetbalverenigingetje van een klein dorpje in de buurt van Nijmegen. Wij hebben altijd uitwisseling gehad met onder andere buitenlandse verenigingen, Engelse, Duitse en Belgische, m.b.t. ons internationale voetbaltoernooi voor de jeugd wat inmiddels al een kleine 35 jaar bestaat en waar jaarlijks zo'n 125 teams aan mee doen. Met dat internationale jeugdtoernooi zijn we best groot en ook zeker trots op. Nu zoeken we weer contact met buitenlandse verenigingen waar we mee uit kunnen wisselen, jullie komen naar ons internationale jeugdtoernooi, en wij komen dan natuurlijk terug. Het is altijd een heel gemoedelijk en een erg gezellig weekeinde waar mogelijkheid tot overnachten bestaat. Dus mocht iemand goede contacten hebben, graag een PMmetje. Alvast bedankt.
 
  • Like
Reactions: Noelis