Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Bij deze wil ik even melden dat we net aan de dood ontsnapt zijn in Zaventem.:eek:
We zijn geland om 7 uur en stonden op ons dochter te wachten in de aankomsthal en we zaten tussen de beide bommen.

Na 3 weken paradijs terug met beide voeten op de grond back to reality.:(
er zijn verschillende doden gevallen en zwaar gewonden.:mad:

nu veilig terug thuis

Heftig Frank, maar gelukkig ben je veilig thuis.
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Jezus Frank. Heftig. Mijn vrouw zat een paar dagen vast in Barcelona met een hele groep uit de farmacie en medische wereld. Ze kon niet terug vanwege de staking van de Franse verkeersleiders. Zij is uiteindelijk via Rome in Amsterdam terug gekomen, twee dagen te laat. Maar een deel van de groep is vanochtend naar Brussel gevlogen en het is nog onzeker of ze daar uberhaupt konden landen (je hoopt bijna van niet). Daarnaast werkt mijn zus bij de Nederlandse ambassade in Brussel op letterlijk een steenworp afstand van metro station Maalbeek. We worden vandaag weer even met onze neus op de realiteit gedrukt...
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Bij deze wil ik even melden dat we net aan de dood ontsnapt zijn in Zaventem.:eek:
We zijn geland om 7 uur en stonden op ons dochter te wachten in de aankomsthal en we zaten tussen de beide bommen.

Na 3 weken paradijs terug met beide voeten op de grond back to reality.:(
er zijn verschillende doden gevallen en zwaar gewonden.:mad:

nu veilig terug thuis

Amai... zat er net aan te denken ... dat jullie binnenkort thuis kwamen. Gelukkig alles ok dus.... Het worden rare tijden... hopelijk doen ze in Belgie/Europa hun ogen nu open...
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Bij deze wil ik even melden dat we net aan de dood ontsnapt zijn in Zaventem.:eek:
We zijn geland om 7 uur en stonden op ons dochter te wachten in de aankomsthal en we zaten tussen de beide bommen.

Na 3 weken paradijs terug met beide voeten op de grond back to reality.:(
er zijn verschillende doden gevallen en zwaar gewonden.:mad:

nu veilig terug thuis
Pffffffff dat is scary en komt erg dichtbij!! Goed dat je veilig thuis bent er zullen meerdere families zijn die een zwarte dag beleven!
 
  • Like
Reactions: Xfrank