Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Opening nieuwe Tesla Factory Tilburg op 25 september

This site may earn commission on affiliate links.
ben er bij! het wordt nog een heel geregel om de juiste coupe bij deze kleding te regelen, maar ik hoop dat het nog lukt:


1981-Cadillac-Coupe-Deville-C5006-0008-700x499.jpg


Als je maar geen smoking draagt, uit de NDA:
"Smoking is only allowed outside of the building, at the designated places."
;)
 
Deze zeer gewaardeerde exclusief uitgenodigde klant bleek bij nader inzien toch iets minder exclusief. En helaas zullen al die lieve Tesla mensen nog tot lang na 25 september moeten blijven uitzien naar mijn komst...

Ach je wordt tenminste nog gewaardeerd. Heb helemaal geen invite gehad. Gelukkig dankzij andere forumlid (gelden, nogmaals dank) ben ik wel aanwezig.
 
Ik mag langskomen. Heb me initieel zonder gast aangemeld, maar moet nog per email de definitieve uitnodiging bevestigen aan Tesla, waarbij ik ook gegevens van een gast door moet geven.

Wie nog een tweede kans wil om te komen moet maar even hier laten weten, ik kan een poging doen om alsnog een gast aan te melden (maar weet niet of dat daadwerkelijk door Tesla geaccepteerd gaat worden!).

(Overigens leest de NDA meer als huisregels dan dat je na afloop niets zou mogen vertellen over wat er is gezegd.)
 
Rrreutel, wie het eerst komt wie het eerst maalt (enkel Tesla liefhebber), of ook via loting?? ;). Heb ernstige interesse nl!

Nee hoor, het was geen uitnodiging om mee te loten voor een gastenplek bij een uitnodiging die is geloot uit een hele berg exclusieve uitnodigingen.

Geef je gegevens (naam, email en telnr) maar even per pm door, dan probeer ik je aan te melden.
 
Ik mag langskomen. Heb me initieel zonder gast aangemeld, maar moet nog per email de definitieve uitnodiging bevestigen aan Tesla, waarbij ik ook gegevens van een gast door moet geven.

Wie nog een tweede kans wil om te komen moet maar even hier laten weten, ik kan een poging doen om alsnog een gast aan te melden (maar weet niet of dat daadwerkelijk door Tesla geaccepteerd gaat worden!).

(Overigens leest de NDA meer als huisregels dan dat je na afloop niets zou mogen vertellen over wat er is gezegd.)

Als je nog geen gegadigde hebt dan ben ik zeker geinteresseerd !
Of...als anderen eventueel nog een gast zouden mogen aanmelden; heb helaas ook een afmelding ontvangen maar zou er heeeeel graag heen gaan.
Als gast dus :)
 
Last edited:
Ik mag langskomen. Heb me initieel zonder gast aangemeld, maar moet nog per email de definitieve uitnodiging bevestigen aan Tesla, waarbij ik ook gegevens van een gast door moet geven.

Wie nog een tweede kans wil om te komen moet maar even hier laten weten, ik kan een poging doen om alsnog een gast aan te melden (maar weet niet of dat daadwerkelijk door Tesla geaccepteerd gaat worden!).

(Overigens leest de NDA meer als huisregels dan dat je na afloop niets zou mogen vertellen over wat er is gezegd.)

Grappig, hier heb je patent op. Ik weet nog dat je mij een plaats aanbood voor de Black Diamond Tour in Lelystad.
Deze keer heb ik me niet opgegeven omdat ik in Antwerpen ben bij Tesla World.
Veel plezier.