Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Oproep: minder quoten

This site may earn commission on affiliate links.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik met de reactie ook de bedoeling had om daarmee meteen ook een topic waar ik me aan het nivo van de reacties begin te ergeren naar de 2e pagina te doen verhuizen...:eek:

Denk dat het Randstad humor is wat niet iedereen begrijp blijkbaar... Soms mag je wel even lollig doen lijkt me..
Ok, en ergeren?
als ik serieus reageer op een Taxi Hangout topic dan leest niemand goed, en gaat voorbij aan de essentie... Of iemand vraagt om een App voor een Window Phone en geeft aan dat voor wat wij hij nu gebruikt (Tesla Connect) een vraagt of iemand een alternatief weet, en de eerste reactie is van iemand die roept "ik gebruik Tesla Connect" of iemand wil zijn Yaris verkopen op een Tesla Forum, of iemand gebruikt een populaire spelling voor niveau...

Maar ik erger me niet hoor, sommige mensen kunnen er gewoon niets aan doen..

Dus 1 april??
 
Lolletje vind ik prima (doe ik zelf ook graag), en inhoudelijke discussie ook (zelf ook een poging gedaan iets zinvols te roepen in het draadje), maar er waren er een paar die de discussie elke keer persoonlijk maakten (bijv. door Beste .... te gebruiken).... waardoor de toon heel snel richting auto7dagen ging vandaar.... en dan komt iets al snel in mijn allergische zone.....
Ik zie dit bij andere draadjes niet zie gebeuren. Ik denk dat dat dus niet ligt aan diegenen die in die andere draadjes met dezelfde humor en essentie posten... Capice? :wink:
 
Lolletje vind ik prima (doe ik zelf ook graag), en inhoudelijke discussie ook (zelf ook een poging gedaan iets zinvols te roepen in het draadje), maar er waren er een paar die de discussie elke keer persoonlijk maakten (bijv. door Beste .... te gebruiken).... waardoor de toon heel snel richting auto7dagen ging vandaar.... en dan komt iets al snel in mijn allergische zone.....
Ik zie dit bij andere draadjes niet zie gebeuren. Ik denk dat dat dus niet ligt aan diegenen die in die andere draadjes met dezelfde humor en essentie posten... Capice? :wink:

Helemaal duidelijk... ;)