Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Oproep student Enquete gebruikers elektrisch rijden (www.e-rally.nl)

This site may earn commission on affiliate links.
Hamvraag: is 1 van de voorgaande studenten al zo attent geweest om zijn bevindingen met ons te delen?

Ik dacht; laat ik een account maken, dan kan ik eventjes reageren! Mijn plan is inderdaad om de uitkomsten met de poster van mijn vraag te delen. Als er nog anderen zijn die interesse hebben in de bevindingen, dan zou ik dat ook graag met hen delen! :)
 
Tja, ze gaan er ook allemaal vanuit dat t je eerste elektrische auto is.
Hallo HWS, ik ga er niet zo zeer van uit dat dit je eerste elektrische auto is. Voor mijn onderzoek is deze informatie alleen niet erg van belang. Ik doe de opleiding Communication and Multimedia Design en in dit geval is het mijn opdracht om een app te ontwerpen voor een opdrachtgever. Het onderzoek wat ik nu doe is voor mij meer om een schets en inzicht te krijgen van de motivatie van de gebruiker. Heel erg bedankt voor het invullen in ieder geval! :)
 
Nou idd, gelukkig is dit niet zo'n lange. (Ingevuld)
Kan er bij de volgende enquete niet iets tegenover staan? een mini supercharger voor je telefoon of zoiets? ;)
Haha, goed idee! Dat zou het inderdaad voor mij ook makkelijker maken om aan mensen te vragen of ze mijn enquête willen invullen! Helaas krijg ik daar niet het budget voor. Wel heel erg bedankt voor het invullen!
 
Hi JoyJansen. Ik heb hem ook ingevuld, geen probleem, al is het inderdaad enquete nummer 2374. De verwerking van de resultaten lijkt me nogal lastig aangezien de antwoorden vaak free format zijn (geen multiplechoice). Ik twijfelde alleen even aan je onafhankelijkheid...waarom vraag je alleen of we bekend zijn met Cohere en hun Maxem oplossing? Niet dat het me veel uitmaakt, ik heb ooit mijn laadpaal via Cohere gekocht en ik vond het een prettige partij, maar er zijn volgens mij ook alternatieven.
 
Hi JoyJansen. Ik heb hem ook ingevuld, geen probleem, al is het inderdaad enquete nummer 2374. De verwerking van de resultaten lijkt me nogal lastig aangezien de antwoorden vaak free format zijn (geen multiplechoice). Ik twijfelde alleen even aan je onafhankelijkheid...waarom vraag je alleen of we bekend zijn met Cohere en hun Maxem oplossing? Niet dat het me veel uitmaakt, ik heb ooit mijn laadpaal via Cohere gekocht en ik vond het een prettige partij, maar er zijn volgens mij ook alternatieven.

Het verwerken van resultaten is juist onwijs interessant wanneer je kiest voor free format. Mensen geven namelijk soms antwoorden waar je nooit aan zou hebben gedacht! Juist dat is belangrijk om de 'blind spots' en aannames die ik op dit moment heb tegen te spreken of juist te bevestigen. Vanuit school zijn we bezig met een opdracht gericht op Cohere en Maxem. Mij viel het op dat veel mensen nog niet echt bekend waren met deze partij/het concept en ik was op zoek naar een bevestiging of juist een verwerping van deze aanname.
Dit onderzoek is niet per sé gefocust op data die hier uit moet komen; ik wil hiermee achter de motivatie komen van de gebruiker en dit moet ik verwerken tot inspiratie voor een eventuele app die ik ga designen voor school.