Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Parking lijstje

This site may earn commission on affiliate links.
Uit de algemene voorwaarden van Q-park, vandaag (16 april 2018) op de website:

4.3 Tot de parkeerfaciliteit worden uitsluitend toegelaten personenauto’s en bedrijfsauto’s met een maximale lengte van 4,80 m., een maximale breedte van 1,90m., een maximaal gewicht van 2.800 kg en met een maximaal bij de ingang aangegeven hoogte. De bij de ingang vermelde maximale hoogte geldt, tenzij anders aangegeven, voor de rijbaan van de parkeerfaciliteit. Ten aanzien van gedeelten van de parkeerfaciliteit kunnen afwijkende hoogten gelden dan bij de ingang vermeld.

Ik denk dat dit veel van de problemen bij garages verklaart...
 
Afgelopen zaterdag geprobeerd, maar het was erg druk, dus er waren geen plekken naast elkaar vrij en dan lukt het mij niet om in te parkeren. Heb het op drie of vier plekken geprobeerd en ben er weer uit gegaan. Zal het opnemen in het sheet.
Die ervaring heb ik daar nog niet gehad, mooie schuine vakken ook, om de 3 a 4 plekken gescheiden door pilaren. daar kan je dan meestal wel vrij strak langs rijden. Ik geef m een 8
 

Attachments

  • Parkeren vredenburg.JPG
    Parkeren vredenburg.JPG
    182.6 KB · Views: 64
  • Like
Reactions: jww1966
Ik vertrek straks op huwelijksreis voor zes dagen via Brussels Airport.
Hebben jullie parkeertips voor de Tesla ? Zou parkeren bij SuC VdV Zaventem een goed idee zijn (gecombineerd met een taxi tot de vertrekhal) ? Of toch maar een van de grote P1/P2/P3 parkings nemen ?

(Ik vind geen goed antwoord via de Search functie, sorry !)
 
Iemand ervaring met de parkeergarage P1 in Veenendaal, bij het stadhuis? En in het bijzonder met een Model X. Zag dat de max. inrijhoogte 2mtr is, maar zag niet de breedte.
Ik moet daar volgende week zijn om een bruiloft te fotograferen.