Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Parking lijstje

This site may earn commission on affiliate links.
Recentelijk in Nijmegen geparkeerd in de Keizer Karelgarage bij het beroemde grote verkeersplein in die stad.
Bij het binnengaan van de parkeergarage op -1 waren de laadpunten op een plek gesitueerd die vragen om ge-iced te worden.
De beheerder had er echter grote rood-witte pylonen geplaatst om dit te voorkomen.
Zodra hij de Tesla binnen zag komen kwam hij zijn ruimte uit om de pyloon weg te halen.
Hulde! :cool:
Enig minpunt was dat het laden om onbekende reden stopte toen ik ergens in de stad lekker zat te eten.
De garage heb ik aan het lijstje toegevoegd.
 
  • Like
Reactions: JanN, MickC and HWS
Interparking Diamant in Antwerpen toegevoegd:

IMG1199.ashx


Zeer hoge in en uitrit, geen idee of je hier raakt aangezien ik preventief de vering op very high had gezet. Eerste twee verdiepingen zijn volgens mij voorbehouden plaatsen, dus j moet sowieso hoger gaan. Wel opletten aangezien hoger en lager gaan via smalle hellingen is. Lukt, maar toch oppassen.
 
  • Like
Reactions: JanN
The continuing story of the Museumkwartier garage in Den Haag...

Vorige week weer eens geparkeerd. Nog steeds werd mijn MS niet goed gedetecteerd. Dus deze keer maar niet betaald en bij het personeel geklaagd. Nu werd mijn kaart gratis afgestempeld. Dat was wel sympathiek. Ik had intussen ook al via de website een klacht ingediend en ben gebeld door een vriendelijke dame die mij meteen een VVV bon aanbood. Maar het werkt nog steeds niet naar behoren en hun klachtafhandelingssysteem is niet erg goed. Vanochtend kreeg ik deze random e-mail:

Bedankt voor uw bericht onder nummer m-2017-706.

Onze excuses dat het niet goed verlopen is.

Namens de locatiemanager wil ik u bedanken voor uw signaal. Interparking laat dit verder uitzoeken.

Ik ben benieuwd wanneer het nu echt goed gaat werken. Ik mik op 2018.
 
De Maaswaard parkeer garage in Venlo. Betalen gaat met je inrijkaart van de garage.

3x16A laden daar, met een maximum van EUR 2,00. Een volle accu kost je dus maximaal 2 euro, want meer dan dat brengen ze niet in rekening.

Als je een abonnement hebt (zoals ik), is het laden gratis.
 
Net de Muntgarage in Almere ingereden, aangezien die vlak bij het hotel was. Poortje was erg krap, daarna ging het wel, maar belangrijker: eigenlijk stond er een “1,3t” verbodsbord bij de ingang. Ben toch maar gewoon naar binnen gegaan, en de X staat daar nu aan de lader. Erg/niet erg? Ik vind het zo weinig, 1,3 ton. Zelfs met mijn oude Prius had ik er met meer dan één volwassen inzittende dan eigenlijk niet in gemogen. Of mis ik iets? :confused:
 
Last edited:
Net de Muntgarage in Almere ingereden, aangezien die vlak bij het hotel was. Poortje was erg krap, daarna ging het wel, maar belangrijker: eigenlijk stond er een “1,3t” verbodsbord bij de ingang. Ben toch maar gewoon naar binnen gegaan, en de X staat daar nu aan de lader. Erg/niet erg? Ik vind het zo weinig, 1,3 ton. Zelfs met mijn oude Prius had ik er met meer dan één volwassen inzittende dan eigenlijk niet in gemogen. Of mis ik iets? :confused:

Zijn ze bang voor verzakkingen??
 
Parking Breydel in Antwerpen twee uurtJes gebruikt vorige week. Gratis kras van,bumper,tot bumper,gekregen, waarschijnlijk met sleutel. Volgens de controlekamer nog nooit gebeurd. Maar daarom gingen ze de camerabeelden wel nog niet bekijken....