Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Performance boost upgrade?

This site may earn commission on affiliate links.
76E32247-F5AE-4C13-941F-B3E27C718095.png
Geven ze in de VS niet meestal de prijzen ex btw aan? Als je dan 2000 dollar naar euro omrekent kom je inderdaad op 1800 euro ex btw uit, dus iedereen die de upgrade nu al heeft voor 1800 incl btw heeft geluk had? Ben benieuwd wat er bij anderen die nog niet de upgrade hebben gedaan staat als bedrag op dit moment.
 
Hier staat beide niet aangegeven. Dan mag je er m.i., in ieder geval op een voor consumenten toegankelijke website, op rekenen dat het incl. BTW is.

Is zelfs verplicht. Dus als je bestelt met deze prijs en ze schrijven meer af, gewoon het verschil terug laten boeken.

Overigens, bij mij ging het gewoon goed. 1.800 afgeschreven, factuur voor 1.800 incl BTW.
 
Is zelfs verplicht. Dus als je bestelt met deze prijs en ze schrijven meer af, gewoon het verschil terug laten boeken.

Overigens, bij mij ging het gewoon goed. 1.800 afgeschreven, factuur voor 1.800 incl BTW.
Ik dacht dat je verplicht moest melden of getoonde prijzen incl. of excl. BTW waren. Maar je moet inderdaad verplicht de incl. BTW prijzen vermelden. Tenminste, zolang het dus voor consumenten mogelijk is om bij jou te bestellen (en dat is bij Tesla het geval). Voor B2B geld dit verplichting niet.

Mag ik prijzen exclusief BTW vermelden? - WebwinkelKeur
 
Ik dacht dat je verplicht moest melden of getoonde prijzen incl. of excl. BTW waren. Maar je moet inderdaad verplicht de incl. BTW prijzen vermelden. Tenminste, zolang het dus voor consumenten mogelijk is om bij jou te bestellen (en dat is bij Tesla het geval). Voor B2B geld dit verplichting niet.

Mag ik prijzen exclusief BTW vermelden? - WebwinkelKeur

Klopt. Ik ging uit van de situatie as is: dus ook gericht op een consument.
 
  • Like
Reactions: DutchTM3
Ik dacht dat je verplicht moest melden of getoonde prijzen incl. of excl. BTW waren. Maar je moet inderdaad verplicht de incl. BTW prijzen vermelden. Tenminste, zolang het dus voor consumenten mogelijk is om bij jou te bestellen (en dat is bij Tesla het geval). Voor B2B geld dit verplichting niet.

Mag ik prijzen exclusief BTW vermelden? - WebwinkelKeur
Tesla sales of sevice adviseur blijft erbij dat de prijs € 2190 incl BTW is en niet € 1800 incl BTW. Vrijdag maar eens de consumentenbond bellen.
 
Tesla sales of sevice adviseur blijft erbij dat de prijs € 2190 incl BTW is en niet € 1800 incl BTW. Vrijdag maar eens de consumentenbond bellen.

Gisteren, "nog steeds" €1487.60 exclusief btw, €321.40 BTW en €1800 Inclusief.
Factuur loopt geautomatiseerd en draagt naam van een SEC. Vind het wel speciaal, hoe dit kan verschillen? er komt toch geen kip aan te pas?
 
Zal ik jullie wat vertellen..............Ik had samen met mijn bank een goede methode gevonden om geld naar de creditcard over te maken, zodat het geld ook nog definitief dit jaar van de rekening werd afgeschreven.
Dus vanochtend op mijn account gekeken. Daar stond de upgrade nog steeds voor € 1800,=. Besteld en betaald. Van mijn creditcard is alleen de € 1800 afgeschreven en 5 minuten later had ik de upgrade al in de auto. Dus via de site is het nog het oude bedrag. Bestellen via overschrijving bij het Amsterdams sales- en serviceteam is geen goede optie. Daar blijven ze € 1800 excl BTW rekenen, wat neerkomt op € 2190,= incl BTW. Wel slecht hoor van het sales- en seviceteam. Ze weten daar nooit de correctie informatie en de medewerker moet maar zelf iets verzinnen en interpreteren. Slecht Informatiemanagement dus. Ze kunnen daar nog wat van het Info management bij de overheid leren, hahahaha. Nooit gedacht dat ik dit laatste ooit zou schrijven, aangezien het bij de overheid meestal een rotzooitje is op dat gebied.

Maar wie kan mij vertellen waar ik de factuur in het Tesla-account kan vinden? Ik heb gezocht en gezocht, maar niets gevonden. Moet er ergens een rechtermuisknop worden gebruikt?
 
Last edited:
  • Like
Reactions: MarcoB
Ik heb de boost even uitgeprobeerd met een rondje op de A50 Epe, Heerde Vaassen, Epe. Het kan inbeelding zijn, maar ik vind de motoren wat rustiger werken, de controle over de auto wat vergroot ( ook bij zeer lage snelheden), de auto wat stabieler en inderdaad meer pk's ter beschikking, maar of de auto sneller optrekt?? Hij is wel bij even wegschieten en objecten ontwijken terwijl je gas geeft prettiger. Mijn SOC was aan het begin 79 %, maar de auto was nog niet echt goed opgewarmd. Dat rondje koste wel 12 % SOC, want op het einde stond de teller op 67 %, terwijl ik niet als een gek heb uitgeprobeerd.
 
Dat die niet gierig is en wellicht ook bespaart op onderhoud? ;)
Quote "Larss said:
Ik weet niet zo zeker of ik meer of minder zou betalen voor een tweedehands M3 die enkele jaren met deze upgrade heeft gereden... Zegt naast extra belasting van onderdelen ook wel iets over de berijder natuurlijk."
Nou dat het iets over de berijder zegt lijkt mij een wat overdreven conclusie. Ik heb de boost aangeschaft voor.....juist.... die ene keer dat iemand anders een fout maakt en je ipv zwaar gewond, licht gewond uit een ongeluk komt.
 
  • Funny
Reactions: jorisee
Ik heb de boost even uitgeprobeerd met een rondje op de A50 Epe, Heerde Vaassen, Epe. Het kan inbeelding zijn, maar ik vind de motoren wat rustiger werken, de controle over de auto wat vergroot ( ook bij zeer lage snelheden), de auto wat stabieler en inderdaad meer pk's ter beschikking, maar of de auto sneller optrekt?? Hij is wel bij even wegschieten en objecten ontwijken terwijl je gas geeft prettiger. Mijn SOC was aan het begin 79 %, maar de auto was nog niet echt goed opgewarmd. Dat rondje koste wel 12 % SOC, want op het einde stond de teller op 67 %, terwijl ik niet als een gek heb uitgeprobeerd.

Appart dat je het niet echt merkt. Ik had dat meer na die 5% update dat ik het niet echt merkte. Maar na deze update voel ik mega verschil.

deze is ook mooi:
 
  • Like
Reactions: JanG007