Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Petitie: Wim S. moet blijven!

Willen we Wim S. terug?

  • Wim S. moet blijven!

    Votes: 101 94.4%
  • Nee, Timmm, Ominoreg en Fredblack zijn veel leuker!

    Votes: 6 5.6%

  • Total voters
    107
This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Volgens mij met name zo ervaren door Wim S. Jij en ik en vele anderen hebben er geen enkele moeite heb ik kunnen lezen.
Maar los daarvan lijkt het mij een onuitvoerbare regel.

Ik vind het ook een treiterknop en heb hem daarom nog nooit gebruikt. Ik zeg gewoon als ik ergens niet mee eens ben. Maar dat valt ook niet altijd even goed waardoor ik al wel een paar ontvangen heb.:)
 
  • Like
Reactions: Mars2020
37-30799-s-99-kleinere-Rundballons.jpg
 
Waarom op de man spelen? Er zijn echt wel meer forum leden die niet blij worden van een disagree.

Dat kan ik mij voorstellen, ik heb ook liever dat iedereen het met mij eens is. ;)
Maar dan is het misschien de manier waarop men omgaat met een disagree.

Begrijp mij goed, ik vind het weghalen van een disagree knop niet nodig op een forum.
Echter, als het de sfeer in zijn geheel verbetert vind ik het prima.

Ik kan mij wel voorstellen dat het niet zomaar gaat gebeuren dus dan afspreken dat we hem niet meer gebruiken lijkt me onuitvoerbaar.
Dan blijft volgens mij over, een stukje zelfreflectie mbt de disagree knop. :)

(Het is niet mijn bedoeling om op de man te spelen, maar het gaat hier over Wim)
 
Last edited:
Dus omdat Wim S er niet tegen kan mogen we allemaal de disagree knop niet meer gebruiken?
Opmerkelijk, maar dan heb ik liever dat hij weggehaald wordt want aan zo'n oproep kan natuurlijk nooit iedereen gehoor geven.

Op zichzelf vind ik dat je helemaal gelijk hebt en het verleden heeft overal uitgewezen dat die knop misbruikt wordt.

Maar dat Wim er beter aan doet om een disagree niet persoonlijk aan te trekken lijkt mij evident.
 
  • Like
Reactions: DeHakkelaar
Ik vind dit draadje nou niet echt veel meer toevoegen. Het is een aardig wellus-nietus verhaal aan het worden waar ik mij persoonlijk ver vandaan houdt.

Ik denk dat dit soort verhalen veel mensen ook weg kan houden danwel jagen van TMC, want het wordt er zo niet gezelliger op.

Of dit draadje nog echt veel toe voegt vraag ik mij af.

Wat mij nog het meeste steekt aan dit draadje is dat het een heel persoonlijke insteek heeft. Wat mij betreft wordt het compleet verwijderd. Iedereen heeft zijn plasje er wel over gedaan.

Wim komt vanzelf terug als hij zin heeft en zo niet, ook goed. Hoe interessant ik zijn bijdragen ook vond over waterstof, ik slaap ook prima zonder zijn bijdragen.
 
Status
Not open for further replies.