Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Petitie: Wim S. moet blijven!

Willen we Wim S. terug?

  • Wim S. moet blijven!

    Votes: 101 94.4%
  • Nee, Timmm, Ominoreg en Fredblack zijn veel leuker!

    Votes: 6 5.6%

  • Total voters
    107
This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Ik vertoon normaal gedrag. Iemand die mij al weken op alles, maar dan ook alles, een disagree geeft (zonder toelichting), vind ik zelf niet het gewenste gedrag tonen.

Overigens lig ik van disagrees niet wakker (ik heb er nooit een punt van gemaakt). Ik vind het alleen niet passend en kinderachtig. Als hij met dat gedrag wil doorgaan, moet hij het zelf weten.

ja, ik geef weleens een disagree, maar altijd met toelichting. uiteraard kan je het met mijn mening oneens zijn.

Om vervolgens gefrustreerd disagrees uit te delen , vind ik zelf alleen niet gewenst gedrag. Ook daar kan je het mee oneens zijn.

Zullen we er nu gewoon een leuk weekend van maken.
 
  • Like
Reactions: JRY. and ominoreg
Volgens mij moeten er een paar mannen op het forum hier nog mentaal volwassen worden.

Beschamend.

Redelijk bizar om te zien hoe de sfeer op dit forum compleet omgedraaid is in pakweg een jaar tijd, zie ook het corona draadje... Ik las altijd met veel plezier alle berichten maar begin nu toch wel te balen van de toon links en rechts. Jammer.....
 
nee, maar just to be sure dat we het erover eens zijn dat “op elke post, maar dan ook elke” een disagree geven niet de gewenste toon is.

Ik vertoon normaal gedrag. Iemand die mij al weken op alles, maar dan ook alles, een disagree geeft (zonder toelichting), vind ik zelf niet het gewenste gedrag tonen.

Overigens lig ik van disagrees niet wakker (ik heb er nooit een punt van gemaakt)

Maak je niet druk! Je moet niet wakker liggen van een disagree.... Optie 3; ontspan!
 
nee, maar just to be sure dat we het erover eens zijn dat “op elke post, maar dan ook elke” een disagree geven niet de gewenste toon is.
Maak je niet druk! Je moet niet wakker liggen van een disagree.... Optie 3; ontspan!

Prima! Ik krijg al weken op mijn post standaard een disagree. Wat mij betreft prima.

Ik herken mij wel dat de sfeer een beetje is omgeslagen. In het draadje “Corona” lijkt het een NL/Be strijd te worden.

ja, ik heb weleens een disagree gegeven (met toelichting) Niet wetende dat er blijkbaar personen zijn die het dan over “terugpakken” gaan hebben.
 
Prima! Ik krijg al weken op mijn post standaard een disagree. Wat mij betreft prima.

Ik herken mij wel dat de sfeer een beetje is omgeslagen. In het draadje “Corona” lijkt het een NL/Be strijd te worden.

ja, ik heb weleens een disagree gegeven (met toelichting) Niet wetende dat er blijkbaar personen zijn die het dan over “terugpakken” gaan hebben.

Laat lekker gaan man, waar maken we ons druk om?
 
Prima! Ik krijg al weken op mijn post standaard een disagree. Wat mij betreft prima.

Ik herken mij wel dat de sfeer een beetje is omgeslagen. In het draadje “Corona” lijkt het een NL/Be strijd te worden.

ja, ik heb weleens een disagree gegeven (met toelichting) Niet wetende dat er blijkbaar personen zijn die het dan over “terugpakken” gaan hebben.

Het is maar een forum. Niet waard om je druk over te maken en als je door een kleine handreiking iemand anders wat gelukkiger kan maken zoals Wim, wat houdt je dan tegen? Laat het gaan hoorde ik laatst iemand zeggen op tv!
 
@Timmm Je spreekt jezelf de hele tijd tegen.. Je zegt steeds dat de disagrees je totaal niets uitmaken en dan ga je daarna toch weer verder zeuren erover. Wim S. is er ondertussen mee gestopt en wou je een handreiking geven. Waarom ben je daar niet gewoon mee akkoord gegaan zodat jullie dit achter je kunnen laten? Als die disagrees je toch niets uitmaken..
 
@Timmm Je spreekt jezelf de hele tijd tegen.. Je zegt steeds dat de disagrees je totaal niets uitmaken en dan ga je daarna toch weer verder zeuren erover. Wim S. is er ondertussen mee gestopt en wou je een handreiking geven. Waarom ben je daar niet gewoon mee akkoord gegaan zodat jullie dit achter je kunnen laten? Als die disagrees je toch niets uitmaken..

Ik krijg al weken disagrees van hem. Ik was er al die tijd niet over begonnen, totdat hij zogenaamd slachtoffer ging spelen.

En wat is de handreiking? Hij gaat geen disagrees geven? Het lijkt mij dat hij daar vooral voor zichzelf mee moet stoppen.

Hij kan wel elke avond op zijn hoofd voor mijn deur staan en dan zeggen “ik stel voor dat ik ermee stop”. Prima, maar dan voor hemzelf.
 
Zullen we het hier dan ook ontopic houden en niet op de man spelen?

Wat vind je van een poll die wordt geopend met de bewering:

“@Timmm , @ominoreg en @Fredblack pesten @Wim S.succesvol weg. “

zulke op de man spelende draadjes is tekenend voor sommige mensen hier. Vervolgens wil ik mij alleen maar verdedigen dat ik juist al weken wordt bestookt.

als moderator kan je vast al mijn activiteiten zien. Als daar iets bij zit wat niet kan, hoor ik dat graag.

er is een persoon die al weken dagelijks op al mijn Posts disagrees geeft (en dat als enige activiteit heeft) Van mij mag zo’n persoon worden verwijderd.
 
Last edited:
Ik krijg al weken disagrees van hem. Ik was er al die tijd niet over begonnen, totdat hij zogenaamd slachtoffer ging spelen.

En wat is de handreiking? Hij gaat geen disagrees geven? Het lijkt mij dat hij daar vooral voor zichzelf mee moet stoppen.

Hij kan wel elke avond op zijn hoofd voor mijn deur staan en dan zeggen “ik stel voor dat ik ermee stop”. Prima, maar dan voor hemzelf.

En als je nu eens post: 1+1=2....daar kan moeilijk een disagree op worden gegeven.
 
Timmmmmmmmmm, hoe moeilijk kan het zijn om gewoon te stoppen met disagrees te geven en om Wim aan te bieden die strijdbijl te begraven? Iedereen blij, draadje kan op slot en dan kunnen we het weer lekker over Tesla's hebben. Ik beloof alvast een like!

strijdbijl, kom op. Ik heb Wim misschien een aantal weken geleden een inhoudelijke disagree gegeven, met toelichting.

vervolgens gaat hij als een gek tekeer. En dan ook nog zeggen dat ik hem pest ofzo. Hij moet normaal doen.

ik heb echt niets gek gedaan. Of er moet hier de regel gelden dat je Wim s geen disagree mag geven als je het met hem oneens bent.
 
Status
Not open for further replies.