All,
Van de week gehad dat mijn pinpad niet reageerde. Via de app starten wilde hij ook niet. Na een restart (scrollwheels) werkte alles weer gewoon. Kan gebeuren dacht ik, inherent aan die rijdende computers <grin>.
Vandaag wilde ik even snel een boodschap doen. Zelfde probleem, maar nu helpen restarts ook niet meer. Tesla support gebeld en ben keurig netjes geholpen. Eerst uiteraard even de verplichte zaken (USB eruit en nog paar maal restarten) maar helaas. Ook nu is starten via de app niet mogelijk. NB heb password nog even gecontroleerd in de website
Tesla is nu eea aan het onderzoeken en zou binnen twee uur terugbellen. Als ze het niet kunnen vinden komen ze de auto ophalen en krijg ik een loaner.
Iemand wel eens van dit probleem gehoord of suggesties?
Van de week gehad dat mijn pinpad niet reageerde. Via de app starten wilde hij ook niet. Na een restart (scrollwheels) werkte alles weer gewoon. Kan gebeuren dacht ik, inherent aan die rijdende computers <grin>.
Vandaag wilde ik even snel een boodschap doen. Zelfde probleem, maar nu helpen restarts ook niet meer. Tesla support gebeld en ben keurig netjes geholpen. Eerst uiteraard even de verplichte zaken (USB eruit en nog paar maal restarten) maar helaas. Ook nu is starten via de app niet mogelijk. NB heb password nog even gecontroleerd in de website
Tesla is nu eea aan het onderzoeken en zou binnen twee uur terugbellen. Als ze het niet kunnen vinden komen ze de auto ophalen en krijg ik een loaner.
Iemand wel eens van dit probleem gehoord of suggesties?