Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Poll: Frunk gebruik

Hoe vaak gebruik jij de frunk?

  • Nooit

    Votes: 13 11.3%
  • Vaker dan 1x per week

    Votes: 12 10.4%
  • Alleen in het weekeinde

    Votes: 0 0.0%
  • Vooral als de kinderen vervelend zijn

    Votes: 0 0.0%
  • Vrijwel dagelijks

    Votes: 14 12.2%
  • Heeft hij een frunk, hoe open ik die??

    Votes: 0 0.0%
  • Alleen op vakantie / zakenreis

    Votes: 34 29.6%
  • 1x per week

    Votes: 13 11.3%
  • < 1x per maand

    Votes: 29 25.2%

  • Total voters
    115
This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb mijn laadkabels niet zo vaak nodig, maar die bewaar ik in de achterbak (onder de mat). Los in de achterbak vind ik onhandig, want dan schuift het de hele tijd heen en weer. Op vakanties verhuis ik de UMC+kabel+CCS adapter naar de frunk, zodat ik er makkelijk bij kan (achterbak ligt dan vol met andere spullen). De bak onder de achterbak gebruik ik dan voor beddegoed, skischoenen, ... waar ik onderweg toch niet bij hoef.
 
Ik heb mijn sleepkabel, laadkabel en UMC er normaal gesproken in liggen. En vaak afhaal-eten (alles wat ruikt...)
Ik heb 1 van de 2 struts vervangen en het veertje in het slotmechanisme waardoor het auto-open/easy close is.

Op vakantie is de frunk een mobiele luierpost. Na de luierwissel gaat de luiertas en een rugzak weer in de frunk.

Ik kreeg zelfs een keer de opmerking "checking oil?" maar toen zag die vent een baby liggen...priceless :D
IMG_20190825_113734.jpg
 
Ik gebruik de frunk enkel voor de frietjes van de frituur en als ik naar de vismarkt ben geweest.
Let wel op: de frunk heeft géén manual override als ie niet goed open gaat (dat gebeurt), en rottende vis is denk ik geen reden voor voorrang bij het SeC...
Zou hem meer gebruiken als hij wat handiger zou openen en sluiten.
Nu telkens je gsm bovenhalen, connectie maken en dan pas openen. Bij slecht weer of als je je handen vol hebt niet echt gebruiksvriendelijk, om van het sluiten nog maar te zwijgen.
https://www.reddit.com/r/teslamotor...rst_nfc_tag_implementation_tap_to_open_frunk/