Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Poll: Frunk gebruik

Hoe vaak gebruik jij de frunk?

  • Nooit

    Votes: 13 11.3%
  • Vaker dan 1x per week

    Votes: 12 10.4%
  • Alleen in het weekeinde

    Votes: 0 0.0%
  • Vooral als de kinderen vervelend zijn

    Votes: 0 0.0%
  • Vrijwel dagelijks

    Votes: 14 12.2%
  • Heeft hij een frunk, hoe open ik die??

    Votes: 0 0.0%
  • Alleen op vakantie / zakenreis

    Votes: 34 29.6%
  • 1x per week

    Votes: 13 11.3%
  • < 1x per maand

    Votes: 29 25.2%

  • Total voters
    115
This site may earn commission on affiliate links.
Ik vind de frunk vooral handig om bijvoorbeeld een laptop of fototas even in weg te bergen. Is een stuk zekerder dan in de achterbak, want die is gemakkelijk bereikbaar via de achterbank. De frunk is toch meer een soort van kluis vind ik. Ook handig als je chinees haalt. Stop het in de frunk en je auto stinkt dan niet meer naar een chinese keuken.
 
  • Like
Reactions: slk-A4
In de Model X is de frunk handiger dan de kofferklep, dus daar gaan altijd mijn spullen in. Met de keyfob is ie ook makkelijk te openen.

In de Model 3 is de frunk wat moeilijker te openen; enkel via app of vanuit de auto. Daar liggen de spulletjes meestal in de kofferbak.
 
Ik vind de frunk vooral handig om bijvoorbeeld een laptop of fototas even in weg te bergen. Is een stuk zekerder dan in de achterbak, want die is gemakkelijk bereikbaar via de achterbank. De frunk is toch meer een soort van kluis vind ik. Ook handig als je chinees haalt. Stop het in de frunk en je auto stinkt dan niet meer naar een chinese keuken.

Ik begreep juist dat de frunk eenvoudig vanaf buitenaf te openen is. Dan is dat juist geen handige plek voor je laptop.

Zelf gebruik ik hem overigens voor allerlei spullen die ik niet dagelijks nodig heb. Ehbo setje, stroomkabels, etc.
 
Ik gebruik de frunk enkel voor de frietjes van de frituur en als ik naar de vismarkt ben geweest.
Zou hem meer gebruiken als hij wat handiger zou openen en sluiten.
Nu telkens je gsm bovenhalen, connectie maken en dan pas openen. Bij slecht weer of als je je handen vol hebt niet echt gebruiksvriendelijk, om van het sluiten nog maar te zwijgen.
 
Ik gebruik de frunk enkel voor de frietjes van de frituur en als ik naar de vismarkt ben geweest.
Zou hem meer gebruiken als hij wat handiger zou openen en sluiten.
Nu telkens je gsm bovenhalen, connectie maken en dan pas openen. Bij slecht weer of als je je handen vol hebt niet echt gebruiksvriendelijk, om van het sluiten nog maar te zwijgen.
Ja, met een MS gaat het wat gemakkelijker.
 
Alleen in de vakantie. Daar liggen de oplaadkabels en een dik en lang 220 verlengsnoer.
Omdat ik altijd thuis laad en op vakantie de Superchargers of DestinationChargers gebruik, open ik de frunk alleen als ik in ergens ben waar ik de laadkabel wel moet gebruiken:
Baltische staten, Sardinie, Corsica, komend jaar waarschijnlijk Griekenland (als de SUCs nog niet klaar zijn)
 
  • Like
Reactions: Hbrink