Bijna 2 jaar oude P85+, ruim 40.000km, 0 DU vervangingen. 1x 12 voltprobleem in het weekend bij thuiskomst, gerepareerd. 1x reset computer bij destijds enige S.C. In Engeland In Londen dmv even verwijderen en terugplaatsing ve. Zekering voor bij de frunk. ------ Om aan te geven wat de auto tot nu heeft moeten verduren: Meerdere proefritten met vrienden en familie. Vakanties: 2x wintersport in Oostenrijk, Italie, Duitsland, België (soms lastig laden...), vele malen Groot Brittannië en zelfs een keer naar Ierland. Verbruik gemiddeld >250. Rijd graag door als het kan, maar het hoeft niet meer. Snel accelereren doe ik nog steeds met heel veel plezier, niet al te krappe bochten vind ik echt heerlijk in deze auto, liefst zonder toeschouwers en kan nog steeds ook gewoon netjes met het verkeer meerijden. Paar rondjes Zandvoort met mijn vrouw na een race experience, ik zat lekkerder in de Tesla dan in die Porsche 911, ook in de bochten (vast subjectief), maar de Porsche was echt een tegenvaller. Heb wel eens wat gebrom gehoord, maar dat verdween gelukkig weer na een tijdje. Mijn 2e geplande jaarcontrole, volgt eind deze maand. Probeer de SeC zo min mogelijk te bezoeken, zodat ze vooral tijd kunnen besteden aan promotie, proefritten en verkoop. En probeer daarmee ook de kosten voor Tesla als bedrijf niet op te drijven, aangezien ze een startend autobedrijf zijn en elke uurtje en centje mi. Kunnen gebruiken om te investeren in het bedrijf.