You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap hem niet, wat je bedoelt met hem er zelf in gezet? Heb je zelf 4 sensoren laten monteren of heb je de retrofit door Tesla laten doen incl software aanpassing en naast de 4 sensoren ook andere “leessensoren” op de auto?
Waar haal ik het beste een setje TPMS (de nieuwere modellen)? Bij Tesla, of is het elders goedkoper?
Waar haal ik het beste een setje TPMS (de nieuwere modellen)? Bij Tesla, of is het elders goedkoper?
Blijkbaar niet zoals het hoort, aangezien je lampje brandt.
Bij Tesla is de prijs na genoeg hetzelfde en weet je dat ze goed werkenWaar haal ik het beste een setje TPMS (de nieuwere modellen)? Bij Tesla, of is het elders goedkoper?
Een paar jaar geleden een retrofit laten uitvoeren.Zijn er hier misschien mensen die een retrofit hebben laten uitvoeren? En zo ja, zien jullie dat bandenspannings icon ook? En hoe zit dat dan met het verwisselen van zomer naar winterbanden, geeft dat ook problemen...?
Blijkbaar niet zoals het hoort, aangezien je lampje brandt.
Ik heb een CPO van juni 2014 gehad waar Tesla de retrofit gedaan heeft voor aflevering, en ik had geen brandend lampje.
Mijn auto was door rotterdam klaar gemaakt, misschien eens met hun bellen of mailen?
Bij Tesla is de prijs na genoeg hetzelfde en weet je dat ze goed werken
Het gaat natuurlijk niet alleen om de prijs van de zendertjes. Ze moeten ook nog gemonteerd worden en universele moeten nog gekopieerd/geprogrammeerd worden en wellicht verzendkosten. Ik betaalde afgelopen zaterdag € 175,00 incl BTW voor kant-en-klare universele zendertjes (Baolong compatible). Gewoon bij de bandenman om de hoek, hier. Montage en opnieuw balanceren € 88,00 incl. BTW.Bij Tesla 57,85 ex BTW... Bij wielservicenederland 34,95 ex BTW...
Het gaat natuurlijk niet alleen om de prijs van de zendertjes. Ze moeten ook nog gemonteerd worden en universele moeten nog gekopieerd/geprogrammeerd worden en wellicht verzendkosten. Ik betaalde afgelopen zaterdag € 175,00 incl BTW voor kant-en-klare universele zendertjes (Baolong compatible). Gewoon bij de bandenman om de hoek, hier. Montage en opnieuw balanceren € 88,00 incl. BTW.
En nog lekkere koffie ook.
Wederom eens... Bij onze niewe Model 3, meteen al op de 2e dag ( nadat ik kort ervoor uit gewoonte de bandenspanning had nagelopen en wat op peil gebracht ( in mijn geval altijd ietsje hoger zet )) kwamen al rap de TPMS meldingen binnen. Heel langzaam leeglopende band. Bij één van de nieuwe Michelins was het (nieuwe) nippeltje dat je indrukt om lucht te laten ontsnappen blijkbaar een beetje vast komen te zitten... Garage hier herkende ook de oorzaak!Ik zie het anders. Ik had een keer een spaanplaatschroef in mijn dure Michelin Super Pilot. Ik zag dat de druk in mijn rechter voorband langzaam terugliep van 3.0 naar 2.2 bar. Het systeem waarschuwt vanaf 2.5 bar. Bij het bekijken van de band zag ik de schroef zitten.
Per tien minuten raakte ik 0,2 bar kwijt. Ik kon nog een kilometer of 6 rijden tot de druk op 1,6 bar stond en ik bij Kwikfit de brug op kon.
De schroef verwijderd en de band kon zonder probleem worden gerepareerd.
Zou ik niet zo'n nauwkeurig systeem hebben gehad dan was de Michelin waarschijnlijk kapot gegaan en moeten worden vervangen.
Tot nu toe waren de sensortjes bij Tesla nauwelijks duurder dan elders. Zou de montage dit prijsverschil veroorzaken? Tegen € 157,30 per uur zou het nog vijf kwartier werk zijn, wat toch wel erg veel lijkt.Rij ook al een tijdje rond met de melding in het scherm. Tesla rekent nu 426,- incl. BTW voor de vervanging van de 4 Baolong sensoren. Ik vind dat teveel en laat de melding dus maar een tijdje staan, bij de winterwielwissel zien we wel verder.