Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

poll: wie wil Herbie65 weer toelaten op het forum?

Wie wil Herbie65 (Herbert) weer op het forum?

  • Ja, graag, een Tesla rijdende piloot is aan waardevol lid

    Votes: 112 99.1%
  • Nee, bijklussende piloten (tesland) kunnen wij missen

    Votes: 1 0.9%

  • Total voters
    113
This site may earn commission on affiliate links.
Zoals sommigen weten is Herbert (Herbie65) gebanned van het forum. Herbert heeft in de optiek van de oprichters/moderatoren van het forum commerciële activiteiten ontplooid, hetgeen alleen mag met een betalend account.

Omdat een permanente ban in mijn optiek wel erg permanent is, wil ik er voor pleiten dat Herbert weer wordt toegelaten. Leden van het eerste uur (nou ja, uit 2014) die ook nog eens vele zeer zinvolle bijdragen hebben geleverd op deze wijze kwijtraken is zonde. Graag jullie mening!
 
Zijn de Russen nu ook al deze verkiezing aan het beinvloeden ? :D

upload_2017-5-7_21-13-10.png
 
Tsjonge wat een Noord Koreaanse uitslag. Kan er niet iemand even tegenstemmen? ;)
Juist voor een noord Koreaanse uitslag heb je nog een tegenstem nodig, waarmee de illusie wordt gewekt dat het wel degelijk een democratische stemming was!

Nu de eeneiige tweelingbroer van Herbert - die toevallig hetzelfde beroep en dezelfde hobby's heeft - zich op forum heeft gemeld kan het nut van deze poll ter discussie worden gesteld. Persoonlijk vind ik de officiële weg echter te prefereren, dus blijf stemmen, op naar de 100 stemmen!
 
  • Like
Reactions: HWS
Uiteraard willen we Herbert terug! Net gestemd. Even een algemene vraag: krijgt Herbert (en vroeger Serge) niet eerst een waarschuwing? Of is het gelijk verwijderen. Lijkt me interessant te weten. Niet voor mezelf, maar er lopen hier wel eens meer mensen tussendoor waarvan je kunt zeggen dat die berichten een commercieel belang dienen. Meestal is die informatie echter vooral nuttig of op zijn minst informatief. Jammer als die mensen dan direct worden verwijderd van dit forum zonder eerst een waarschuwing te hebben gekregen.
 
Uiteraard willen we Herbert terug! Net gestemd. Even een algemene vraag: krijgt Herbert (en vroeger Serge) niet eerst een waarschuwing? Of is het gelijk verwijderen. Lijkt me interessant te weten. Niet voor mezelf, maar er lopen hier wel eens meer mensen tussendoor waarvan je kunt zeggen dat die berichten een commercieel belang dienen. Meestal is die informatie echter vooral nuttig of op zijn minst informatief. Jammer als die mensen dan direct worden verwijderd van dit forum zonder eerst een waarschuwing te hebben gekregen.
Herbert kreeg geen waarschuwing.
 
Uiteraard willen we Herbert terug! Net gestemd. Even een algemene vraag: krijgt Herbert (en vroeger Serge) niet eerst een waarschuwing? Of is het gelijk verwijderen. Lijkt me interessant te weten. Niet voor mezelf, maar er lopen hier wel eens meer mensen tussendoor waarvan je kunt zeggen dat die berichten een commercieel belang dienen. Meestal is die informatie echter vooral nuttig of op zijn minst informatief. Jammer als die mensen dan direct worden verwijderd van dit forum zonder eerst een waarschuwing te hebben gekregen.
Is voor "gebande"? leden niet eenvoudig om uit eerste hand hier zelf antwoord op te geven. Van zowel Herbert als Serge heb ik hun kant van het verhaal gehoord en daaruit begreep ik dat er geen of niet veel waarschuwingen worden gegeven.