Vandaag even gekeken naar het E-gebruik over 2022:
Verbruik volgens auto heb ik in 2022 niet bijgehouden, eerdere checks gaven een verschil tussen auto en meterstanden van ca 15%.
Met nachttarief van 0,21 EUR/kWh (nog 2 jaar vast...) zijn brandstofkosten 4 ct/km.
Dat rijdt bijna voor niks nog steeds en dat na 110.000 km zonder onderhoud, (alleen 4 banden en interieurfilter), zonder wegenbelasting en 500,- verzekering. En afschrijving schijnt (nu) ook nog mee te vallen.
- Totaal gebruik volgens administratie: Thuis laden met geijkte meter, 91% van totaal, 6% elders, 3% supercharger totaal 7575 kWh,
- Totaal gebruik volgens App: 7365 kWh, dus verschil 3,8%.
Verbruik volgens auto heb ik in 2022 niet bijgehouden, eerdere checks gaven een verschil tussen auto en meterstanden van ca 15%.
Met nachttarief van 0,21 EUR/kWh (nog 2 jaar vast...) zijn brandstofkosten 4 ct/km.
Dat rijdt bijna voor niks nog steeds en dat na 110.000 km zonder onderhoud, (alleen 4 banden en interieurfilter), zonder wegenbelasting en 500,- verzekering. En afschrijving schijnt (nu) ook nog mee te vallen.
Last edited: