In USA wordt de Model S vaak voorzien van glascoating, zeker in de warmere gedeeltes van het land. In NL is het tinten wat minder gangbaar, maar ook hier is het zeker functioneel (tegen warmte instraling en inkijken) en kan het er gewoon mooi uit zien (persoonlijk).
Het wrappen van de voorruit is hier niet toegestaan, en de ramen bij de bestuurder en passagier moeten een bepaald percentage licht blijven doorlaten. De rest van de ramen is vrije keuze.
Nu houd ik niet zo van de compleet zwarte "gepimpte" ramen, maar wilde graag wel wat meer tint in de ramen. Hiervoor ben ik naar Glascoating Someren (ZO Brabant) geweest welke mij uitstekend geadviseerd en geholpen hebben.
De folie is van het merk Llumar. Op de voorportieren zit Bright Neutral 70% licht doorlaatbaar, op de achterportieren en driehoekjes zit Titanium 38% licht doorlaatbaar en op de achterruit zit Alu light en die laat nog ongeveer 20% licht door.
Door gebruik van drie verschillende tinten krijg je een vloeiende overgang van licht (voorzijde) naar donker (achterzijde) en is het resultaat een mooie maar toch niet al te petjes-achtige uitstraling.
Het resultaat:
Het wrappen van de voorruit is hier niet toegestaan, en de ramen bij de bestuurder en passagier moeten een bepaald percentage licht blijven doorlaten. De rest van de ramen is vrije keuze.
Nu houd ik niet zo van de compleet zwarte "gepimpte" ramen, maar wilde graag wel wat meer tint in de ramen. Hiervoor ben ik naar Glascoating Someren (ZO Brabant) geweest welke mij uitstekend geadviseerd en geholpen hebben.
De folie is van het merk Llumar. Op de voorportieren zit Bright Neutral 70% licht doorlaatbaar, op de achterportieren en driehoekjes zit Titanium 38% licht doorlaatbaar en op de achterruit zit Alu light en die laat nog ongeveer 20% licht door.
Door gebruik van drie verschillende tinten krijg je een vloeiende overgang van licht (voorzijde) naar donker (achterzijde) en is het resultaat een mooie maar toch niet al te petjes-achtige uitstraling.
Het resultaat: