Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Referral programma

This site may earn commission on affiliate links.
Aangezien nooit een supercharger passeren dachten we de premium connectivity te nemen (2500 credits) Is het mogelijk voor 3 jaar te nemen zodat onze credits volledig benut zijn? (3x2500)
Ga je dan nooit op vakantie met de tesla?
vorige week nog 5000 credits omgezet naar 5000km SuC en 2500credits naar 1 jaar connectivity (ik ben hier wat voorzichtig in, indien we de M3 zouden willen verkopen )
Momenteel staat er nog 7500 credits open die geldig zijn tot juni 2025.
In september 2024 staat een roadtrip met de Tesla naar de Lofoten op de planning, in maart 2025 roadtrip zuid Spanje, in mei 2025 roadtrip Toscane.
Dus, de openstaande credits gaan waarschijnlijk nog wat SuC km's worden. ;)
 
Ga je dan nooit op vakantie met de tesla?
vorige week nog 5000 credits omgezet naar 5000km SuC en 2500credits naar 1 jaar connectivity (ik ben hier wat voorzichtig in, indien we de M3 zouden willen verkopen )
Momenteel staat er nog 7500 credits open die geldig zijn tot juni 2025.
In september 2024 staat een roadtrip met de Tesla naar de Lofoten op de planning, in maart 2025 roadtrip zuid Spanje, in mei 2025 roadtrip Toscane.
Dus, de openstaande credits gaan waarschijnlijk nog wat SuC km's worden. ;)
We doen geen lange reizen met de wagen voor de uitstapjes halen we het makkelijk heen en terug zonder te laden. We hebben op 8 maanden tijd maar 1x publiek aan een laadpaal gehangen en dit was eerder als test om te kijken of de laadpas het deed.
 
Hoe geraken jullie zo makkelijk aan Mensen die jullie link gebruiken?
Ik ga denk ik vanaf nu dagelijks in de showroom gaan staan en mensen aanspreken 🤣

Ik heb er nu 29 op +10 jaar. Waarvan er 2 van mezelf zijn. Het wordt in ieder geval altijd maar moeilijker. Iedereen heeft nu wel een vriend of familielid met een Tesla waarvan ze de referral gebruiken. Mijn laatste was van vrienden van een collage.
 
Ik heb er nu 29 op +10 jaar. Waarvan er 2 van mezelf zijn. Het wordt in ieder geval altijd maar moeilijker. Iedereen heeft nu wel een vriend of familielid met een Tesla waarvan ze de referral gebruiken. Mijn laatste was van vrienden van een collage.
Is al een mooi aantal.
Maar zal vroeger inderdaad wel makkelijker geweest zijn.
Spijtig dat de referrals na bestellen niet meer toe te voegen zijn.
Ben er zo al 2 mislopen…
 
referral voordelen eindigen op 30 april 2024!
Screenshot_20240421_102356_Tesla.jpg
 
  • Informative
Reactions: Krisja