Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Referral programma

This site may earn commission on affiliate links.
Hier inmiddels 45000km, dacht daarmee iig al mijn vakanties met deze auto gratis te kunnen doen zolang ik deze auto heb, maar blijkbaar hebben ze de regels aangepast een tijdje terug en gelden ze nog maar 3 jaar. Ga niet apart naar de SuC ga rijden om ze op te maken. Dan maar kans maken op die roadster, met die trekking op 1 mei^Hjuli^Hooit.

( iets met leasemaatschappij op werk van mijn vrouw die mijn code heeft gebruikt voor eerste batch bestellingen )
 
Het Referral programma is momenteel stopgezet.


1631950145273.png


Als het zoals vorige keer is, kan het zijn dat er de komende maanden een ander programma komt. Het kan natuurlijk ook zijn dat de vraag zo hoog is dat een referral eigenlijk geen nut meer heeft :)
 
Die gratis Roadsters is een grote fout geweest. En de meeste zijn volgens mij niet echt op een eerlijke manier verkregen. In het begin kreeg je een jas of een tas. Dat waren nog normale prijzen.
Inderdaad. Zelfs de TWC's waren al apart. Ik heb er nog 2 in de doos liggen.

De 1500km waren super goedkoop (omgerekend zo een €100 voor koper en referral). Wat ik me afvraag is hoe vaak die referrals nog wel gebruikt werden, of hoeveel moeite het was om klanten na de bestelling toch nog aan een referral te linken. Ik heb er toch gehad die kwamen vragen "hoi wooter, wat is je referral code, ik heb net een Tesla besteld!" wat natuurlijk te laat is, maar later toch in mijn referrals verschenen.
 
Inderdaad. Zelfs de TWC's waren al apart. Ik heb er nog 2 in de doos liggen.

De 1500km waren super goedkoop (omgerekend zo een €100 voor koper en referral). Wat ik me afvraag is hoe vaak die referrals nog wel gebruikt werden, of hoeveel moeite het was om klanten na de bestelling toch nog aan een referral te linken. Ik heb er toch gehad die kwamen vragen "hoi wooter, wat is je referral code, ik heb net een Tesla besteld!" wat natuurlijk te laat is, maar later toch in mijn referrals verschenen.

En ik veronderstel dat ik niet de enige ben die een (groot) deel van deze gratis laadbeurten niet gebruikt heeft. De werkelijke kost ligt dus nog een pak lager. Van mijn eerste 7500km bij mijn aankoop heb ik er 5000 niet tijdig gebruikt. En momenteel heb ik nog 4500km die in juli 2022 vervallen.

Ik gebruik de superchargers enkel tijdens de verre verplaatsingen, en veel reizen zat er de voorbije twee jaar niet in. En de plaatselijke supercharger, op 15km van mijn deur, gebruik ik evenmin. Voor die 8 à 10 euro die je maximaal uitspaart, ga ik niet speciaal naar die SUC rijden. Voor Hollanders is dit misschien iets moeilijker te begrijpen. ;)

Ik vind het wel jammer dat die referrals verdwijnen. Ik vond het een leuke geste die je kreeg.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Ik heb een kennis een referral link gestuurd, maar die wordt nu te vertellen dat dit niet geldig is op zakelijke aankopen.

Niet dat ik die mens niet vertrouw, maar ik vind hier nergens iets over terug. Zelfs niet in de algemene voorwaarden…

 
Op dit moment heb ik een referral tegoed wat ik in wil zetten voor 5000 km gratis superchargen. Dit tegoed is vervolgens een half jaar geldig. Weet iemand wat er met het resterende tegoed gebeurd als je tijdens dit half jaar wisselt naar een andere auto? Blijft dit tegoed dan staan als je de nieuwe auto aan hetzelfde account koppelt?