Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Release v5.8.7

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kwam deze nog tegen:

New Information

In my ongoing efforts to keep the pressure on Tesla I got a response to an email yesterday. I spoke with a person of authority at Tesla who confirmed a few things:
First, he confirmed that "Smart" Air Suspension will return in version 5.9 NOT 6.0. And that it would be user definable and better than it was previously.
Second, he confirmed Tesla is NOT waiting for NHTSA to release anything. The holdup has been making sure they are getting it right. They are working diligently on a few remaining bugs to make sure that it has zero issues prior to push.
Third, he confirmed the release of v.5.9 is scheduled for "...a little less than 3 weeks from today".
 
Ben benieuwd. Hill hold zit er nu in? Maar hebben ze de navi nu uitgerust met tmc, of alleen favorieten toegevoegd? Beetje zorgelijk, als 6 er zo aankwam hadden ze geen 5.9 uitgebracht wel?

Hilhold, lowering suspension naar wens, rdio, beter algoritme voor range forcast, kleine navi aanpassingen. Allemaal zaken die eerder werden genoemd als onderdeel van 6.0
Er is een 5.9 topic in het US deel..
 
da's niet zo mooi, voor mij een indicatie dat 6 nog wel ff gaat duren... Voor mij was de TMC met afstand het belangrijkste... Blijven duimen dus :)

Begrijpelijk, dat je je Model S standaard uit wilt rusten met toegang tot het Tesla Motor Club forum.

(sorry, moest opzoeken wat tmc ook alweer was, kwam op het forum uit :)

Technisch gezien zal Tesla TMC (Traffic Message Channel) niet gaan ondersteunen, er zijn betere bronnen zoals die Navigon zelf al gebruikt in bijvoorbeeld de iPhone app: INRIX

De update klinkt overigens wel als een heel mooi kadootje, met name de Rdio integratie is gaaf.
 
Begrijpelijk, dat je je Model S standaard uit wilt rusten met toegang tot het Tesla Motor Club forum.

(sorry, moest opzoeken wat tmc ook alweer was, kwam op het forum uit :)

Technisch gezien zal Tesla TMC (Traffic Message Channel) niet gaan ondersteunen, er zijn betere bronnen zoals die Navigon zelf al gebruikt in bijvoorbeeld de iPhone app: INRIX

De update klinkt overigens wel als een heel mooi kadootje, met name de Rdio integratie is gaaf.

Hier nog steeds geen 5.9.
Volledig akkoord met Inrix ipv TMC. TMC zendt maar heel summiere info uit t.o.v. online info (Zoals Inrix). Dingen als minuten vertraging, type vertraging (ongeval, gewone file, ...) zitten wel bij Inrix, maar krijg je niet via TMC door.
 
@Peter, ik lees deze post nu pas, maar je mag me altijd bellen om nog eens langs te komen natuurlijk.
Inmiddels heb ik een 3-fase laadpunt van Greenflux in mijn garage, goed voor zo'n 16kW. Dat kunnen we met jouw auto mooi even testen natuurlijk..

Ik heb hem al een beetje getest met de Ampera natuurlijk, maar een Tesla heb ik er nog niet aan gehad.

"Charging improvements".. The suspense is killing me :) En ik zit vanavond in hotel zonder laadpaal, dus kan het pas morgenavond thuis testen :crying: