Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Relevante lijstjes

This site may earn commission on affiliate links.
Een Teslagebruiker (dus niet officieel) heeft enkele tips en trucks uit TMC in een handig document verwerkt. Niet altijd nieuw, qua info, maar zeker interessant om de les even op te frissen: http://geremology.com/files/Tesla%20Model%20S%20Tips%20and%20Tricks%20120514.pdf


Heel leuk, en er staan erg leuke tips in, waarvan ik er gelukkig al veel weet. Voor mij de beste, die ik zeker nog niet eerder gezien had, is de drag-drop van de appbar icons, dat is eigenlijk wel heel handig en wist ik absoluut niet.
Ook de Easter-egg vond ik wel leuk :)
 
Even Wido bellen :). Waar zit die eigenlijk? Al lang niets meer gezien van hem.

Op een pm heeft hij afgelopen week wel nog geantwoord.

- - - Updated - - -

Een Teslagebruiker (dus niet officieel) heeft enkele tips en trucks uit TMC in een handig document verwerkt. Niet altijd nieuw, qua info, maar zeker interessant om de les even op te frissen: http://geremology.com/files/Tesla%20Model%20S%20Tips%20and%20Tricks%20120514.pdf

De tip over het exit-profiel is voor mij goud waard. Dit deed ik tot nu toe altijd manueel (selecteren van een in-en uitstapprofiel)
 
omdat je specifiek het woord "EXIT" gebruikt, ging ik er van uit dat dit automatisch ging gebeuren bij het openen van de deur en terug naar de gewone modus als je in de auto zit.
anders kan je toch eender welke naam geven en een profiel aan maken.


Ik heb een Min en een Max profiel.
Max voor uitstappen én stofzuigen vooraan.
Min voor stofzuigen achteraan.
 
omdat je specifiek het woord "EXIT" gebruikt, ging ik er van uit dat dit automatisch ging gebeuren bij het openen van de deur en terug naar de gewone modus als je in de auto zit.
anders kan je toch eender welke naam geven en een profiel aan maken.

Dat dacht ik ook.
Er staat:
“EXIT”$DRIVER$PROFILE
You%can%enter%a%new%driver%profile%called%“EXIT”%with%the%steering%wheel%all%the%way%forward%
and%the%drivers%seat%all%the%way%back%for%easy%exits%and%entering%(as%some%cars%do%
automa9cally).

En vermits wij met de beste auto ter wereld (qoute E.M.) rondrijden, verwachtte ik dat dit automatisch zou gebeuren...
Niet dus.

- - - Updated - - -

Ik heb een Min en een Max profiel.
Max voor uitstappen én stofzuigen vooraan.
Min voor stofzuigen achteraan.

Mijn vrouws normale rijprofiel is quasi MIN :biggrin:

- - - Updated - - -

Thanks!
Tesla blijkt zelf de data op de website aan te bieden via JSON: http://www.teslamotors.com/all-locations?type=supercharger
Wellicht kan ik hier iets mee. :)

Merijn,
Ik weet niet of ik de enige ben, maar de laadtijdberekening bij "Supercharger" op je pagina is toch maar zelden normaal bruikbaar.
Komt dat omdat die drop-down-menus bovenop het grafiekje staan? Of zijn hier andere zaken die meespelen? Zo speciaal is een drop-downmenu toch in een webpagina niet?
Of is het omdat die grafiek zichzelf aanpast afhankelijk welke waarden je kiest? In dat geval zou je misschien moeten overwegen de grafiek er gewoon als een jpg bij te zetten ter illustratie.
 
Last edited:
Merijn,
Ik weet niet of ik de enige ben, maar de laadtijdberekening bij "Supercharger" op je pagina is toch maar zelden normaal bruikbaar.
Komt dat omdat die drop-down-menus bovenop het grafiekje staan? Of zijn hier andere zaken die meespelen? Zo speciaal is een drop-downmenu toch in een webpagina niet?
Of is het omdat die grafiek zichzelf aanpast afhankelijk welke waarden je kiest? In dat geval zou je misschien moeten overwegen de grafiek er gewoon als een jpg bij te zetten ter illustratie.

Het grafiekje (inclusief dropdowns) is gemaakt met Tableau. Bij mij werkt het op m'n iPhone, laptop (Safari) en in de Tesla.
Welke browser gebruik jij wanneer het niet werkt?
 
Ah Merijn,
Als de helpdesk toch open is, ik kreeg deze melding vanmiddag over jouw flitsmeister heen:
024d65a18efbbfd53231ced2e5f531a8.jpg

Het werkte overigens nog wel
 
Had vandaag ook en paar keer deze melding. Maar vreemd genoeg is de Flitsmeister pagina niets anders dan een frame met de pagina van Flitsmeister zelf erin en een refresh. Geen Google API key van mijzelf erin dus. Na het opnieuw laden van de pagina was de melding bij mij weer weg en deed alles het gewoon weer...