Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Relevante lijstjes

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag weer een andere,
Deze op Tesla.flitsmeister.com:
6c8d551d7606efe05b7319a12cfa819c.jpg
 
Zucht.
Mijn laadpunt op Zeemaps gezet. Alleen niet eerst gekeken wat er nu precies verwacht wordt, dus niet alle info erbij geplaats. En dat als IT'er.. .Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn info kan wijzigen? Ik wil mensen in nood in Noord Holland Noord zo goed mogelijk van dienst zijn...:smile:
 
Zucht.
Mijn laadpunt op Zeemaps gezet. Alleen niet eerst gekeken wat er nu precies verwacht wordt, dus niet alle info erbij geplaats. En dat als IT'er.. .Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn info kan wijzigen? Ik wil mensen in nood in Noord Holland Noord zo goed mogelijk van dienst zijn...:smile:
Aan de Stratosfeer? Ik ken hem verwijderen en dan kun je hem zelf opnieuw invoeren. Bevestig aub even dat dat de juiste is.
 
TMC members voor members : hoe zouden we meer members buiten de Benelux kunnen aanspreken om hun laadpunt op Zeemaps te krijgen ?
Zoals nu reeds het punt in Normandië aan ons favoriete plaatsje Varengeville-sur-Mer ! Anders moeilijk bereikbaar geweest.
Het is ook vooral in die uithoeken waar we graag degelijke oplossingen willen vinden.
 
TMC members voor members : hoe zouden we meer members buiten de Benelux kunnen aanspreken om hun laadpunt op Zeemaps te krijgen ?
Zoals nu reeds het punt in Normandië aan ons favoriete plaatsje Varengeville-sur-Mer ! Anders moeilijk bereikbaar geweest.
Het is ook vooral in die uithoeken waar we graag degelijke oplossingen willen vinden.
ChargeMap - a community driven map of charging points for electric vehicles wordt behoorlijk goed bijgehouden qua franse laadmogelijkheden. Je moet wel zoeken op een plaats in de buurt waar je wilt laden, anders krijg je niet alle laadpunten te zien.
Bijv. deze bij mijn oom vlak bij Dieppe: Le Manoir de Tessy: charge point in Ouville-la-Rivière wordt niet zichtbaar als je op 'Normandie' zoekt, maar wel als je 'Dieppe' intypt.
 
mooi overzicht!

Dit is m'n eerste post dus be gentle :).

Bij het installeren van m'n EV-Box plus cohere maxem wist de vriendelijke Meindert me te vertellen dat EV-box net een nieuwe app heeft voor Android en iOS: chargenet. Overzicht van interessante apps (new motion, uiteraard de tesla app zelf, plugshare etc) mis ik nog, wellicht interessant?
 
Nu de Tesla besteld is (levering augustus), moet er ook een laadpunt komen. Deze is er uiterlijk vanaf eind juli, weliswaar 'maar' 11kw maar wel in het Noorden (Heerenveen). Ik las dat dat tot nu toe een witte vlek was.... Vanaf dan niet meer dus ;-). Hij komt weliswaar in de garage, maar ik stel hem graag ter beschikking van mede-bestuurders als zij de rit naar het hoge Noorden durven te wagen :smile:. Ik zal zo even het ww aanvragen voor Zeemaps en hem toevoegen.
 
Nu de Tesla besteld is (levering augustus), moet er ook een laadpunt komen. Deze is er uiterlijk vanaf eind juli, weliswaar 'maar' 11kw maar wel in het Noorden (Heerenveen). Ik las dat dat tot nu toe een witte vlek was.... Vanaf dan niet meer dus ;-). Hij komt weliswaar in de garage, maar ik stel hem graag ter beschikking van mede-bestuurders als zij de rit naar het hoge Noorden durven te wagen :smile:. Ik zal zo even het ww aanvragen voor Zeemaps en hem toevoegen.

Als je wilt dat je laadpunt nog even gecontroleerd wordt op juiste werking voor de levering van je S, laat maar even weten. Ik kom graag even langs ;)