Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Relevante lijstjes

This site may earn commission on affiliate links.
Over het mooie initiatief "Tesla voor Tesla" gesproken, wie maakt er eigenlijk nu nog gebruik van? Als ik het goed begrepen is het in 2013 opgezet toen laadpunten nog schaars waren in Nederland. Maar als ik nu de kaart zo bekijk, kun je toch als snel ergens terecht (al dan niet tegen betaling). Laat ik duidelijk zijn, het initiatief vind ik nobel en heb respect voor de persoon die het lijstje/kaartje onderhoud. Maar als het initiatief inmiddels achterhaalt is, omdat er inmiddels voldoende mogelijkheden zijn, dan is het zonde van de tijd om het nog langer te onderhouden en krijgt deze persoon meer tijd voor andere dingen. Mocht ik dit fout hebben, dan hoor ik dat graag natuurlijk want ik kom eigenlijk nog maar net kijken in Teslaland. Ik kan overwegen om mijn laadpaaltje thuis en op de zaak ook nog op de kaart te zetten, al dan niet via TNM.
 
Over het mooie initiatief "Tesla voor Tesla" gesproken, wie maakt er eigenlijk nu nog gebruik van? Als ik het goed begrepen is het in 2013 opgezet toen laadpunten nog schaars waren in Nederland. Maar als ik nu de kaart zo bekijk, kun je toch als snel ergens terecht (al dan niet tegen betaling). Laat ik duidelijk zijn, het initiatief vind ik nobel en heb respect voor de persoon die het lijstje/kaartje onderhoud. Maar als het initiatief inmiddels achterhaalt is, omdat er inmiddels voldoende mogelijkheden zijn, dan is het zonde van de tijd om het nog langer te onderhouden en krijgt deze persoon meer tijd voor andere dingen. Mocht ik dit fout hebben, dan hoor ik dat graag natuurlijk want ik kom eigenlijk nog maar net kijken in Teslaland. Ik kan overwegen om mijn laadpaaltje thuis en op de zaak ook nog op de kaart te zetten, al dan niet via TNM.

Het onderhoud zal wel meevallen, ik denk niet dat Maurice er veel tijd moet instoppen ;-)

Het klopt wel dat de nood wat lager is vandaag, maar in geval van nood (probleem met laadpassen, laadkabels etc - en die zijn er al geweest !) is het handig dit lijstje te hebben.

Ik blijf dus absoluut voorstander, en roep iedereen op om deel te nemen.

Baat het niet ...
 
Het onderhoud zal wel meevallen, ik denk niet dat Maurice er veel tijd moet instoppen ;-)

Het klopt wel dat de nood wat lager is vandaag, maar in geval van nood (probleem met laadpassen, laadkabels etc - en die zijn er al geweest !) is het handig dit lijstje te hebben.

Ik blijf dus absoluut voorstander, en roep iedereen op om deel te nemen.

Baat het niet ...

Heb het afgelopen dinsdag nog overwogen toen ik 130km moest rijden met een loaner-roadster met 140km ideal op het center-screen(tje) :frown:
 
In Noorwegen zijn ze serieus bezig met 2 initiatieven: 1. Bjorn heeft een hele lading Chademo gekocht / gedoneerd en op strategische plaatsen achtergelaten (tankstations bij chademolader etc.) EN de leden van de Noorse Owners Club hebben geld bij elkaar gelegd om in het hele land op strategische punten wat chargers te plaatsen. Ik heb begrepen dat binnen een paar maanden daar ook een kaart van komt en dat wij er gebruik van mogen maken voor een noordkaap trip:wink:... Toen wel natuurlijk trots verteld van ons Tesla voor Tesla kaartje:cool:
 
Inderdaad, veel tijd kost het niet. Ik geloof ook niet dat er veel gebruik van gemaakt wordt. Maar je weet maar nooit. Bovendien heeft het een mooie symbolische waarde wat mij betreft.
De laadpunten van Tesla voor Tesla geeft de verbondenheid weer van de deelnemers. Het zou best een tourrit waard zijn om een keer een aantal te bezoeken, leren we de mensen achter de stekker kennen en wie weet bakt de vrouw des huizes wel lekkere appeltaart ! Wie doet in januari mee dan wil ik wel een ritje plannen.
 
De laadpunten van Tesla voor Tesla geeft de verbondenheid weer van de deelnemers. Het zou best een tourrit waard zijn om een keer een aantal te bezoeken, leren we de mensen achter de stekker kennen en wie weet bakt de vrouw des huizes wel lekkere appeltaart ! Wie doet in januari mee dan wil ik wel een ritje plannen.

Ik heb geen laadpaal in de aanbieding maar doe graag mee met het "Appeltaart Voor Tesla" event.
 
Ik heb geen laadpaal in de aanbieding maar doe graag mee met het "Appeltaart Voor Tesla" event.


Ik ben altijd in voor ludieke acties als deze. Hoewel ik maar één 11 Kw laadpunt in de aanbieding heb.

Ik weet nog hoe leuk het was, nu bijna een jaar geleden, om ineens zes Tesla's in de straat te hebben staan, ook in een taartenaktie, toen voor Tesla SeC's. . Laten we zeggen, het trok de aandacht :)
 
De laadpunten van Tesla voor Tesla geeft de verbondenheid weer van de deelnemers. Het zou best een tourrit waard zijn om een keer een aantal te bezoeken, leren we de mensen achter de stekker kennen en wie weet bakt de vrouw des huizes wel lekkere appeltaart ! Wie doet in januari mee dan wil ik wel een ritje plannen.
Tja, dan kan ik als beheerder van die kaart natuurlijk niet ontbreken..
(thuis nog wel zien te regelen, maar ik zal me beroepen op mijn verplichtingen die ik ben aangegaan)