Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
Da's nie mooi.
Nou kunnen ze heel veel met opschuren, opvullen en opnieuw impregneren, maar die perforaties weet ik ook niet.
Je zou eens contact kunnen opnemen met Ronald van Rovako.nl, die heeft voor mij al een paar keer goed werk geleverd aan zowel Porsche als Benz. Foto'tje opsturen kan nooit kwaad.
 
Ik ga eerst eens bij Tesla vragen, maar ik hou jou suggestie, Paul, ook in gedachten.
Heb de schade bij mijn tussenpersoon gemeld, kijken of we het vergoed gaan krijgen.
Ik krijg misschien al nieuw leder op de bestuurderstoel vanwege vroegtijdige slijtage(garantie), kan er gelijk ook nieuw leder op de bijrijders stoel. Misschien kunnen ze er gelijk next gen's van maken;)
 
Ik ga eerst eens bij Tesla vragen, maar ik hou jou suggestie, Paul, ook in gedachten.
Heb de schade bij mijn tussenpersoon gemeld, kijken of we het vergoed gaan krijgen.
Ik krijg misschien al nieuw leder op de bestuurderstoel vanwege vroegtijdige slijtage(garantie), kan er gelijk ook nieuw leder op de bijrijders stoel. Misschien kunnen ze er gelijk next gen's van maken;)


Er zijn genoeg van die zaken die auto lederen stoelen weer als nieuw eruit laten zien. (google : restauratie auto lederen stoel).
Mocht het qua verzekeringswerk niet lukken dan kan je altijd proberen een foto naar zo'n bedrijf te sturen, misschien kunnen ze er weer wat moois van maken.
 
Game over...

Schade aan voertuig B.jpg

Schade aan voertuig A obfuscated.jpg
 
**** Jan! is dat die van u?:scared:

Wat denk je... Stond vanmorgen stil in de file en de jongedame was wat verstrooid...
Ben nog maar net thuis van een hele hoop gedoe. Seat Ibiza als vervangwagen.
Het alu frame is helemaal geplooid achteraan en ik mocht er niet meer mee rijden van Tesla.
Mocht enkel nog rijden tot de enige werkplaats voor België en Luxemburg waar ze gecertificeerd zijn om laswerk te doen aan Teslas.
Blijkbaar krijgen ze er daar 5 per week binnen. Staat er ook vol met Ferrari en Aston Martin dus hij kan vriendjes maken.

Mijn nummerplaat is trouwens verdwenen in de aanrijding en op de plaats waar het is gebeurd is het levensgevaarlijk om te voet te gaan zoeken. Heb dus daar ook aangifte van moeten doen bij de politie.

Een dikke pluim voor Yves van Tesla Zaventem trouwens. Die heeft me meteen goed opgevangen en gedaan wat nodig was.
 
Last edited: