Ik denk dat ze gewoon te veel werk hebben gezien ze de enige zijn voor heel België en Luxemburg die structurele schade mag herstellen die verder gaat dan wat onderdelen vervangen en lakken. Als er dan verschillende wagens binnen komen per week zullen ze hun resources zo goed mogelijk proberen in te zetten. De bottleneck bij Tesla, die er weken over doet om onderdelen te leveren, doet er ook niet goed aan. Als je wagen binnen gaat, staan er zowiezo nog een aantal ernstig beschadigde wagens die moeten afgewerkt worden, en terwijl je er staat komen er nog X binnen.
Er zal vermoedelijk een serieus zware investering nodig zijn in materiaal en opleiding om de certificatie te halen bij Tesla in de UK. Mogelijk durven andere body shops die sprong niet te wagen alhoewel het duidelijk is dat er voldoende werk is voor meer dan 1. Als Tesla hier zelf niet gaat ingrijpen, gaan ze meer en meer ontevreden klanten krijgen. Ik kan nog niet spreken over de kwaliteit van het werk maar naar doorlooptijd is dit geen premium merk waardig. Tesla doet bovendien helemaal niets om de situatie te verzachten (door bvb een deftige vervangwagen te voorzien en te communiceren met de klant).
Ben heel erg benieuwd naar de kwaliteit van het spuitwerk. Het zou beter moeten zijn dan de kwaliteit af fabriek omdat hier niet de California approved solventen moeten gebruikt worden en er meer lagen worden gezet dan bij Tesla. Gezien die mensen het gewoon zijn om Ferraris en Aston Martins van een jasje te voorzien, zullen de Teslas ook wel goed verzorgd worden. We zullen zien maar op zo'n moment is mijn parelmoer rode lak natuurlijk een extra zorg...
Gezien de kostprijs van mijn wagen en het feit dat hij 9 maanden oud was toen het ongeval gebeurde, ben ik extreem veeleisend maar als ze het perfect kunnen herstellen zullen ze van mij ook veel lof krijgen. Als Carrozzeria De Buck dit niet perfect kan herstellen, zou ik niet weten wie dan nog beter geplaatst is.