Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag kreeg mijn eind-2015-S nieuwe banden. Ik maakte van de gelegenheid gebruik om vooraan eens in de wielkasten te kijken en zag daar wat roest. Is dit volgens jullie normaal?
20170712_171448.jpg 20170712_171438.jpg
 

Attachments

  • 20170712_171438.jpg
    20170712_171438.jpg
    392.2 KB · Views: 105
  • Informative
Reactions: FrankNL
NOOOOOOOOOO! MOTHERF$%&*^(*#$^(*^$(*$^#%)* :mad:

D'r heeft iemand tegen m'n schatje aan gezeten (linksachter) en geen briefje achter gelaten of niets...
D4XOct3.jpg
K8f2bot.jpg
6wmj67N.jpg


Nu eens uitzoeken hoe/wat/waar ik dit ga laten fixen, wat 't me gaat kosten, hoe lang 't gaat duren enz. Daar heb ik GEEN zin in ....
 
NOOOOOOOOOO! MOTHERF$%&*^(*#$^(*^$(*$^#%)* :mad:

D'r heeft iemand tegen m'n schatje aan gezeten (linksachter) en geen briefje achter gelaten of niets...
D4XOct3.jpg
K8f2bot.jpg
6wmj67N.jpg


Nu eens uitzoeken hoe/wat/waar ik dit ga laten fixen, wat 't me gaat kosten, hoe lang 't gaat duren enz. Daar heb ik GEEN zin in ....
Ai, da's goed K*T, MC Red is tevens een lastige kleur om te herstellen echter ik heb (zeer) goede ervaring met parkeerschade bij Carglass......niet duur en slechts een paar uur je auto kwijt.
 
  • Like
Reactions: RobIII and dvroegop
Ai, da's goed K*T, MC Red is tevens een lastige kleur om te herstellen echter ik heb (zeer) goede ervaring met parkeerschade bij Carglass......niet duur en slechts een paar uur je auto kwijt.
Thanks voor je input (en medeleven ;)). Ik heb inmiddels een, door de leasemaatschappij voorgesteld, schadeherstelbedrijf (ASN Bons Veghel) van mijn gegevens en bovenstaande foto's voorzien; die zouden als het goed is morgen moeten bellen om een afspraak in te plannen. Ik ben benieuwd...

Het is maar "een ding" en het is maar een kras maar <vul_hier_wat_krachttermen_in> wat baal ik er van zeg... Vooral omdat 't zo'n laffe streek is om geen briefje achter te laten of, erger, niet eens in de gaten hebben wat je geflikt hebt...
 
Last edited:
In de zomer is mijn motorkap herspoten na krasjes en deuk (paar maanden geleden hier al gerapporteerd). Een paar dagen geleden merk ik dat ik weer schade heb aan de motorkap, nu van steenslag tijdens het rijden :(. Ongeveer 1.5cm diameter groot, echt wel zichtbaar...

De motorkap weer laten herspuiten zie ik echt niet zitten, hopelijk wordt het met de lakstift wat gecamoufleerd.
 
In de zomer is mijn motorkap herspoten na krasjes en deuk (paar maanden geleden hier al gerapporteerd). Een paar dagen geleden merk ik dat ik weer schade heb aan de motorkap, nu van steenslag tijdens het rijden :(. Ongeveer 1.5cm diameter groot, echt wel zichtbaar...

De motorkap weer laten herspuiten zie ik echt niet zitten, hopelijk wordt het met de lakstift wat gecamoufleerd.
Je hebt diverse bedrijven die spotrepair, zelfs op locatie, uitvoeren. Ziet er beter uit dan wanneer je zelf met lakstiften aan de gang gaat.
Bedrijven heten onder meer ColorWorks en ook CarGlass heeft een afdeling Carmetics die dit doe.
 
  • Informative
Reactions: xveys
In de zomer is mijn motorkap herspoten na krasjes en deuk (paar maanden geleden hier al gerapporteerd). Een paar dagen geleden merk ik dat ik weer schade heb aan de motorkap, nu van steenslag tijdens het rijden :(. Ongeveer 1.5cm diameter groot, echt wel zichtbaar...

De motorkap weer laten herspuiten zie ik echt niet zitten, hopelijk wordt het met de lakstift wat gecamoufleerd.

1.5cm diameter is al geen steenslag meer, eerder een meteoorinslag. Dik kan je niet meer oplossen met een lakstift.:rolleyes:
zelf heb ik ook al een 10tal putjes in de frunkkap (eerder 1mm groot) telkens met een lakstift bijgewerkt. Een goed oog kan het natuurlijk wel altijd zien.