Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
Een ervaring van gisteren voor wie klaagt over een vervangwagen:
gisteren heb ik 220 km gereden aan een gemiddelde snelheid van 28 km/hr.
Ik was vrijwilliger op het hockey toernooi Road2Rio (aanrader, tickets te koop!!) en vervoerde VIPs van de parking naar het evenement en terug.
In een audi A8L, een auto die vele inzittenden geweldig vonden.
Ik heb daar dus een 8-9 uur ingezeten en na een kwartiertje al had ik het gevoel: laat me aub met mijn auto rijden!!!
Wat een circus met al die knoppen, tegen het einde van de dag had ik nog niet door waar die allemaal voor dienden ( en nee, had niet gedronken;-)).
Met dank aan de sponsor, maar vele inzittenden zijn toch geinteresseerd in tesla naar huis gegaan:biggrin:
 
Een ervaring van gisteren voor wie klaagt over een vervangwagen:
gisteren heb ik 220 km gereden aan een gemiddelde snelheid van 28 km/hr.
Ik was vrijwilliger op het hockey toernooi Road2Rio (aanrader, tickets te koop!!) en vervoerde VIPs van de parking naar het evenement en terug.
In een audi A8L, een auto die vele inzittenden geweldig vonden.
Ik heb daar dus een 8-9 uur ingezeten en na een kwartiertje al had ik het gevoel: laat me aub met mijn auto rijden!!!
Wat een circus met al die knoppen, tegen het einde van de dag had ik nog niet door waar die allemaal voor dienden ( en nee, had niet gedronken;-)).
Met dank aan de sponsor, maar vele inzittenden zijn toch geinteresseerd in tesla naar huis gegaan:biggrin:

Frank, is dit uw nieuwe hobby geworden?:wink:
 
Een ervaring van gisteren voor wie klaagt over een vervangwagen:
gisteren heb ik 220 km gereden aan een gemiddelde snelheid van 28 km/hr.
Ik was vrijwilliger op het hockey toernooi Road2Rio (aanrader, tickets te koop!!) en vervoerde VIPs van de parking naar het evenement en terug.
In een audi A8L, een auto die vele inzittenden geweldig vonden.
Ik heb daar dus een 8-9 uur ingezeten en na een kwartiertje al had ik het gevoel: laat me aub met mijn auto rijden!!!
Wat een circus met al die knoppen, tegen het einde van de dag had ik nog niet door waar die allemaal voor dienden ( en nee, had niet gedronken;-)).
Met dank aan de sponsor, maar vele inzittenden zijn toch geinteresseerd in tesla naar huis gegaan:biggrin:

waar is de selfie ?
 
Toevallig heb ik net een dash cam (blackvue 650) gekocht en denk eraan om het zelf te installeren.
Misschien leuk om een keer met een groepje samen allemaal een dash cam in te bouwen?
Dan kun je ideeën uitwisselen en elkaar helpen als je er even niet uitkomt.
Plus gezelligheid. Moet in een dagje te doen zijn.

Ik heb even navraag gedaan, Als ik 10 keer de BlackVue DR650GW-2ch met 64GB geheugen koop kan ik ze krijgen voor € 345,- per stuk inc BTW (normaal € 399,-)
Als er interesse is maak ik er een groepbuy van.
 
Ook wel wat interesse in een dashcam kopen om vervolgens met zijn allen in te bouwen. Ben alleen bang dat er vervolgens weer een scooter tegen auto valt, of een stuk fiets tegen portier of een parkeerbuts.

Heb eigenlijk alleen last van parkeerschade :)

Met mijn jeugdig enthousiaste rijstijl twijfel ik zelfs of een dashcam eigenlijk wel zo handig is... ;)
 
Heb al bijna twee jaar een 550 blackvue dual cam. Naar volle tevredenheid!!
Laatst zelfs een inbraak helpen oplossen. De sufferds stonden bij het huis in kwestie rond te hangen toen mijn vrouw langs reed. Na de inbraak keek ik de beelden terug en de wijkagent herkende ze!!!
Nobrainer dus die webcam voor mij.
Ik zou wel de powerpro erbij doen om te voorkomen dat je boordaccu per ongeluk leeg gaat...
 
Vorige week had ik de wintervelgen weggebracht bij de bandenboer (boer lijkt me hier wel op zijn plaats) om de bandendruksensoren te laten plaatsen.
Deze middag ze terug gaan halen. thuis gekomen zag ik enorme beschadigingen aan de binnenkant.
waarschijnlijk hebben ze met een schroevendraaier de blokjes van het uitbalanceren er afgestoken.
ik zal maar eens een email sturen.

20150630_203052.jpg
20150630_203035.jpg