Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Schade topic

This site may earn commission on affiliate links.
emyjyqaz.jpg

Vreemde gewaarwording vanochtend, in afwezigheid van de S!

Oei, dat ziet er onveilig uit zeg, ik neem aan dat de afvulstroom door je ICE softwarematig omlaag werd gebracht? Ik geloof dat je tijdens het laden ook je telefoon niet mag gebruiken! Pas dus op, anders ben je straks weer wereldnieuws: laadstations Shell blijken brandgevaarlijk. (Of in Telegraaf kop: SHELL's LAADSTATION DES DOODS)
 
Vandaag mijn tweede sterretje in de voorruit. Zijn er al meer slachtoffers? Zijn de ruiten iets kwetsbaarder of ik ik gewoon vette pech.
Denk gewoon vette pech.
Ik heb ook al een sterretje in mijn ruit, al is het helemaal aan de onderkant van de ruit.

Heb wel al een beschadiging van steenslag gezien op de motorkap tijdens het poetsen.. op dat moment dacht ik even.. had ik beter een wrap kunnen doen in plaats van opticoat...
 
Heb wel al een beschadiging van steenslag gezien op de motorkap tijdens het poetsen.. op dat moment dacht ik even.. had ik beter een wrap kunnen doen in plaats van opticoat...

Vanmorgen; de kleine naar de kinderopvang gedaan, kom terug thuis en sta op de oprit, ben nog wat op het touchscreen aan het surfen en ineens een pimpelmeesje met zijn scherpe klauwen op de chromen strip van de ramen !!! Dan ziet hij mij zitten (we schrikken allebei) en vliegt naar de zijspiegel vanwaar hij een minuutje alles wat gade slaat en dan terug weg is.

Gelukkig geen schade op de chrome strip en (gewrapte) spiegel. Wat ben ik blij met mijn wrap...
 
Vandaag mijn tweede sterretje in de voorruit. Zijn er al meer slachtoffers? Zijn de ruiten iets kwetsbaarder of ik ik gewoon vette pech.

Weliswaar geen sterretje maar ik zag een paar weken geleden 's ochtends opeens dat ik een scheurtje in m'n voorruit had, een kaarsrecht scheurtje aan de zijkant van het raam. Toen ik 's middags terug kwam was het inmiddels een scheur geworden. Twee dagen later door tesla een nieuwe ruit in laten zetten.
 
Weliswaar geen sterretje maar ik zag een paar weken geleden 's ochtends opeens dat ik een scheurtje in m'n voorruit had, een kaarsrecht scheurtje aan de zijkant van het raam. Toen ik 's middags terug kwam was het inmiddels een scheur geworden. Twee dagen later door tesla een nieuwe ruit in laten zetten.
Hier sinds gisteren in onze rode Tesla een scheur van 15cm in de voorruit. Hoop dat dit geen trend gaat worden:scared:
 
Vandaag onachtzaam geweest met het sturen langs een stoep. Geluid dat even door merg en been ging....
Oef!.... Gelukkig Alloygators. Als ik ze niet had gehad, had de velg er uit gezien als de eerste foto van deze thread.
Ben er alleen nog steeds pissig over dat die Engelse leverancier ervan meldde dat hij de BTW (VAT) wel in rekening moest brengen omdat zij .... bla bla whatever!! :mad:
 
Afgelopen zaterdag op het parkeerdek van het winkelcentrum bijna een schade gehad. Ik had net de boodschappen ingeladen en stond op een metertje of twintig afstand met iemand te praten toen een omaatje besloot in te parkeren in het lege parkeervak naast mijn auto. Hoewel ik hem zo ver mogelijk naar de zijkant had geparkeerd, besloot ze om ook mijn vak te gaan gebruiken. Ik zag het gebeuren en rende er als een gek heen. Ze bleek bezig haar Polootje haaks in mijn auto te parkeren. Ik heb letterlijk duwend haar auto staan tegenhouden, al schreeuwend. Er zat nog 2 cm tussen! Rolt ze haar raampje naar beneden: 'Ging het niet goed?' Ze erkende even later wel dat ze misschien maar eens een extra les moest nemen, duh
 
Afgelopen zaterdag op het parkeerdek van het winkelcentrum bijna een schade gehad. Ik had net de boodschappen ingeladen en stond op een metertje of twintig afstand met iemand te praten toen een omaatje besloot in te parkeren in het lege parkeervak naast mijn auto. Hoewel ik hem zo ver mogelijk naar de zijkant had geparkeerd, besloot ze om ook mijn vak te gaan gebruiken. Ik zag het gebeuren en rende er als een gek heen. Ze bleek bezig haar Polootje haaks in mijn auto te parkeren. Ik heb letterlijk duwend haar auto staan tegenhouden, al schreeuwend. Er zat nog 2 cm tussen! Rolt ze haar raampje naar beneden: 'Ging het niet goed?' Ze erkende even later wel dat ze misschien maar eens een extra les moest nemen, duh
:scared::cursing:
 
Afgelopen zaterdag op het parkeerdek van het winkelcentrum bijna een schade gehad. Ik had net de boodschappen ingeladen en stond op een metertje of twintig afstand met iemand te praten toen een omaatje besloot in te parkeren in het lege parkeervak naast mijn auto. Hoewel ik hem zo ver mogelijk naar de zijkant had geparkeerd, besloot ze om ook mijn vak te gaan gebruiken. Ik zag het gebeuren en rende er als een gek heen. Ze bleek bezig haar Polootje haaks in mijn auto te parkeren. Ik heb letterlijk duwend haar auto staan tegenhouden, al schreeuwend. Er zat nog 2 cm tussen! Rolt ze haar raampje naar beneden: 'Ging het niet goed?' Ze erkende even later wel dat ze misschien maar eens een extra les moest nemen, duh

Het ergste van alles. Indien je er niet bij was geweest, was ze waarschijnlijk ervandoor gegaan zonder iets van boodschat/contactgegevens door te geven.
De bejaarden schrikken, slaan op slot en maken de boel vaak nog erger.

Heb dit in het verleden meegemaakt (niet bij de Tesla gelukkig). Ben in de auto gestapt en erachteraan gereden. Tot bij haar thuis. Ik zag haar nog naar binnen rennen.

Heb hierna aangebeld en haar man deed open. Hoorde op de achtergrond de vrouw huilen.
Kreeg netjes een kop koffie aangeboden en heb alles kunnen regelen met haar man. Ben er toen ook achter gekomen dat de vrouw helemaal niets kwaads wilde doen( of handelen). Ze is geschrokken en in paniek naar haar man gereden(Thuis).
Ik kon het haar niet kwalijk nemen.. Ik weet hoe mijn vriendin reageerde toen ze een ongelijk heeft gehad. :wink: