Ik denk dat alle Tesla's dit hebben. Nu ik er op let heeft mijn auto van februari 2015 het ook. Ook mijn eerste auto van november 2013 had het.En hebben ze iets gevonden? Vanmorgen was het weer een drama rond de 50 km/uur...
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat alle Tesla's dit hebben. Nu ik er op let heeft mijn auto van februari 2015 het ook. Ook mijn eerste auto van november 2013 had het.En hebben ze iets gevonden? Vanmorgen was het weer een drama rond de 50 km/uur...
Ik denk dat alle Tesla's dit hebben. Nu ik er op let heeft mijn auto van februari 2015 het ook. Ook mijn eerste auto van november 2013 had het.
Wat zegt een monteur dan als je ritje maakt? De klacht die jij omschrijft zullen ze op kunnen sporenHet is de laatste maanden ontstaan en gedurende de eerste 70k kilometers nooit voorgekomen. En als ze het allemaal hebben, dan zou het hier regenen van klachten. En als je er op moet "letten" is het zeker iets anders. Het is gewoon dominant aanwezig.
Met de S herken ik dat probleem incidenteel op de Postweg, maar na twee kilometer is het over. Met de X geen last van.Even een update aangezien dat er toch meerdere mensen zijn die hetzelfde isssue hebben. Tesla wilde auto niet meer in behandeling nemen omdat er inmiddels(nieuwe)Dunlop winterbanden oplagen. Banden er af gegooid en Pirellis er op laten zetten en vervolgens weer een afspraak gemaakt. De auto kon op19 februari naar Tilburg gebracht worden en Tesla zou voor de juiste engineers zorgen. Lijstje met klachten werd inmiddels wat langer..windgeruis, lederen bekleding ziet er op beide voorstoelen verfrommeld uit en de natte skikleren lagen nog in de frunk die niet meer open ging en een onderhoudsbeurt. Na 1,5 week in Tilburg gestaan te hebben kreeg ik het verlossende telefoontje. Ze hadden zelfs de driveunit vervangen, maar het schokken kregen ze niet opgelost en ze kwamen de auto terug brengen. Mochten ze in de toekomst nog een fix vinden dan zouden ze contact met me opnemen. Ik ben erg teleurgesteld in Tesla, maar wil eigenlijk niet meer terug naar een ice. Ik heb met meerdere loaner gereden, allemaal awd. Zijn er ook awd die dit hebben, of is de oplossing een awd nemen?
Marco woont niet in Lapland, met die laffe 10 graden vorst van vorige week bevriezen je banden niet.Ik bezit de auto zelf verder niet, maar zag laatst wel dit filmpje:
Vanaf 14:30
Hij rijdt rond bij -36 graden celcius en heeft last van vierkante wielen, geen idee of jullie van hetzelfde last hadden, maar sluit het niet uit.
Hier net dezelfde klachten op een S70 RWD en gewone veren. Tussen 50 en 60 schokken (komt zeker van de aandrijving en niet van de wielen). En een soort onderbroken gezoem meest hoorbaar tussen 95 en 110 km/u en het lijkt echt "alsof" je met slechte banden rijdt. Gewisseld van versleten 21" Bridgestone naar 19" oem's en Michelins, maar het probleem blijft en lijkt langzaam maar zeker meer aanwezig te zijn.
Mijn problemen zijn opgelost na het vervangen van de "roulementen" vooraan. Het probleem moet rond de 45000km ontstaan zijn en werd uiteindelijk pas verholpen bij 80000km.