Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

sentry mode veel meldingen.

This site may earn commission on affiliate links.
Oke sentry mode, het irritante geflikker van de lampen. Bij vele van ons bekend.
Alleen hij is wel heel erg gevoelig. Soms wel over de 300 meldingen. Niet leuk maar door onrust in de buurt zet ik het niet uit.

Alleen mijn buren zijn er minder blij mee. Nu afgesproken dat ik de auto elders parkeer. Ben ik ook wat minder blij mee maar ik wil niet dat mijn buren er last van hebben want hij ging echt elke minuut van de nacht af. Dus kan mij heel goed voorstellen dat het heel vervelend kan zijn.

Nu zat ik te denken om er een zon verduisterende doek over de lampen te doen maar ik vraag mij af of dat wel helpt. Gaat het licht er niet doorheen? Het is best wel fel licht. Het liefst heb ik de auto gewoon voor mijn deur staan.
 
Ze klagen omdat je auto met z'n lichten knippert?

Wat doen die mensen de hele dag dat ze er last van hebben?

Als de auto toevallig op hun woonkamerraam gericht staat begrijp ik het best. Of 's nachts op slaapkamerraam gericht, net zo erg. ;) Daar zou ik ook wel over gaan klagen hoor, jij vast ook.

@sanniepep Heb je eens wat beelden terug bekeken? Is er iets te zien waardoor sentry reageert?
 
  • Like
Reactions: Tezlaowner
Als de auto toevallig op hun woonkamerraam gericht staat begrijp ik het best. Of 's nachts op slaapkamerraam gericht, net zo erg. ;) Daar zou ik ook wel over gaan klagen hoor, jij vast ook.

@sanniepep Heb je eens wat beelden terug bekeken? Is er iets te zien waardoor sentry reageert?

Klopt, de auto staat richting de woonkamer en slaapkamers van de buren. Alleen de slaapkamers liggen boven maar toch zien ze het nog. dus ja ik wil verder geen gezeur want dat hebben we al behoorlijk gehad. Ze horen geen last te hebben van onze auto.

er staat een kleine aanhanger op 2 meter van de auto vandaan maar daar staan 2 poppetjes op geschilderd. Het is ver gezocht maar hebben groot het vermoeden dat het daardoor komt. Camera's ook afgeplakt aan die kant en hij stopte met flitsen. Maar goed het is ons probleem dus wij horen het op te lossen. Ook lopen er veel katten buiten die rond de auto lopen.

Op een andere plek hebben we wel veel minder meldingen. Maar goed heb de auto toch liever voor de deur staan.
 
Je kunt hem wel zo instellen dat hij thuis Sentry niet aanzet. Daar heb ik voor gekozen. Bij mij staat ie achterstevoren op een afrit, dus met de koplampen naar boven gericht, zo in de slaapkamer van de overburen te knipperen....
 
Je kunt hem wel zo instellen dat hij thuis Sentry niet aanzet. Daar heb ik voor gekozen. Bij mij staat ie achterstevoren op een afrit, dus met de koplampen naar boven gericht, zo in de slaapkamer van de overburen te knipperen....

klopt maar dat is nu helaas geen optie omdat het vrij onrustig is in de buurt op het moment door hangjongeren. Ik vertrouw dat gewoon niet. Dus nu staat hij overdag voor de deur en als het donker word dan verplaatsen we hem. Geen ideale optie maar het is nu even niet anders. Vandaar vroeg ik mij ook af of er geen een of andere doek is die het licht tegenhoud.
 
Ze klagen omdat je auto met z'n lichten knippert?

Wat doen die mensen de hele dag dat ze er last van hebben?

In Nederland wonen de meeste mensen in rijtjeshuizen @wooter en heeft maar een kleine percentage mensen een oprit.

Als ik Sentry Mode aan zou hebben zou bij elke fietser en voetganger de auto gaan knipperen en zo volop bij 2 woningen de woonkamer in schijnen.

Andere optie gewoon het reguliere alarm te gebruiken met een dashcam. Ook stukken energie zuiniger, hogere resolutie, volledige benutting van je SD kaart en doet het stukken beter in het donker.
 
Ik ben vast niet de enige die dat heel graag zou willen hebben.

Zodat je zelf kan kiezen of je de flitsende lampen aan of uit wilt hebben als sentry mode aan staat.

Ik woon in een rijtjeshuis met overburen. Die zijn er totaal niet blij mee (wat ik heel goed kan begrijpen) want soms heb ik wel over de 300 meldingen de volgende ochtend. Dus nu moet ik de auto elders parkeren. Sentry mode uitgooien is voor nu geen optie. Ik heb al een keer schade gehad en zonder sentry mode had me dat veel centen gekost.

Dus ik heb een tweet gestuurd naar elonMusk en naar tesla.

https://twitter.com/sanniepep/status/1283763165138952197?s=20

https://twitter.com/sanniepep/status/1283307311973400578?s=20

Zou dit zin hebben?

Zouden jullie eventueel kunnen retweeten of liken? Wie weet helpt het wel.

Bedankt.
 
elon heb ik een twit gegeven, tesla nog niet. Ga ik alsnog even doen. Hopen dan maar dat er iets mee word gedaan. Ik denk dat er best veel mensen zijn die dit ook heel erg graat zou willen hebben.

Nee man! HikVision of Foscam buiten camera kopen met POA. Wellicht moet je ook een POA switch aanschaffen maar dan kost je in totaal maar max een paar honderd ekkies.