Even stoom afblazen: Ik heb in april, tegelijk met mijn auto, een set wielen met winterbanden gekocht en deze zijn opgeslagen in het magazijn van Euromaster. Vijf weken geleden een afspraak gemaakt voor afgelopen maandag en tijdens dat gesprek bleek dat ze niet in het systeem van Euromaster stonden... In de afgelopen vijf weken heb ik 10 keer contact gehad met Euromaster, vijf keer gemaild met het Tesla servicecenter en er twee keer persoonlijk geweest om ze duidelijk te maken dat ik ze deze week echt nodig heb omdat we de bergen in gaan.
Resultaat: na ruim vijf weken sta ik dus afgelopen maandag bij Euromaster en Tesla en beide hebben nog steeds geen wielen! Ze kunnen niet garanderen dat ik voor mijn vakantie winterbanden op mijn auto heb. Ze mailen niet terug en ze willen hun nummer niet geven omdat ze niet telefonisch bereikbaar zijn voor klanten. Welk autobedrijf heeft meer dan vijf weken nodig om een winterset te leveren die een half jaar geleden gekocht en betaald is
Man man man, wat een ellendige puinzooi is het daar...