renevoor
Member
https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/2018/RCMN-18V204-1014.pdf
TSB over de stuurkolom bouten. Laat zien dat het een aardig klusje is.
TSB over de stuurkolom bouten. Laat zien dat het een aardig klusje is.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maar ik vindt het niet kunnen dat een geautoriseerd service center oppert dat de draadboom of de aandrijving defect is en dan niet een van de twee kan uitsluiten. Dit ten koste van de betalende klant.https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/2018/RCMN-18V204-1014.pdf
TSB over de stuurkolom bouten. Laat zien dat het een aardig klusje is.
Het voorbeeld van dat bedrijf in Veghel slaat de spijker op de kop. Dergelijke bedrijven maken het leven van eigenaren van auto's uit het 'premium' segment stukken aangenamer. Ik kocht daar niet van origineel te onderscheiden onderdelen voor mijn Audi Quattro voor een fractie van de kosten. Plus erg behulpzaam bij het maken van de juiste keuzes.Wat ik begreep was een kabel van de voeding niet goed afgestript waarvan een deel van de isolatie tussen de persverbinding zat. Dus af en toe te hoge overgangsweerstand. Ik heb toch een beetje moeite met de diagnose die bij jou gesteld is. Is er niet ergens een Tesla specialist die hier wat mee kan? Ooit van de Audi dealer een prijsopgave voor een nokkenasrevisie gehad van €5500,- zonder garantie. Of een nieuw “draaiend gedeelte” van €11.000,- Laten repareren door Audiparts in Veghel voor €2500,- inclusief nieuwe distributie MET garantie.
Op het form beweert iemand ook dat een defecte tpms sensor dit bij hem veroorzaakte, "steering assist reduced" vreemd.
Ik kon eerst tesla sc nog vragen welke sensor, maar ik neem aan dat dat nu ook niet meer kan want alles wordt beter, nou ja succes via support om er nu achter te komen.Ik denk (en hoop) van niet, aangezien ik al een jaar rond rij met minimaal 1 defecte tpms sensor. Op mijn classic is niet te zien welke, en Tesla wilde graag alle 4 vervangen voor ~500 euro. Ik stelde voor om het zo te laten en de melding weg te drukken. Kon niet. Nu even kijken of de kwikfitters er iets mee kunnen bij de aanstaande bandenwissel.
Kan inderdaad overal. Tesla profileert zich blijkbaar bewust negatief om dergelijke onrendabele klussen buiten de deur te houden.Ik kon eerst tesla sc nog vragen welke sensor, maar ik neem aan dat dat nu ook niet meer kan want alles wordt beter, nou ja succes via support om er nu achter te komen.
Ik heb er eerst 1 en later nog 1 andere laten vervangen bij ASB bandenservice in Leusden, werkt prima! Even inleren en geen meldingen meer, prijs 50-60 eur ex stuk.
Vandaag op exact de afgesproken tijd stond de ranger ranger op de stoep om de ccs upgrade uit te voeren. met een uurtje maar eens gaan kijken hoe die vorderde. Alles klaar alleen nog wat updates uitvoeren. Hij had ondertussen ook al mijn banden op de juiste spanning gezet, super service!
En toen kreeg ik de vraag: wanneer bent u voor het laatst bij een SEC geweest? uhm, week geleden om mijn haperende deurgreep te vervangen hoezo? ..... wist u dat u alle bekleding van de frunk mist? Wat? ja hoor, hij opende de frunk en het zag eruit alsof ik naar een ICE keek, alle beschermingskappen waren weg.
Zullen ze wel vergeten zijn, moet u maar ff een afspraak maken voor herstel. Ik leg de ranger uit dat dat wel weer een gedoe is, ik kan ze niet bellen, moet ik weer via app uitleggen wat er is etc. etc.
De behulpzame ranger pakt z'n telefoon, belletje naar een collega paar appjes en foto's naar een ander. Excuses van SEC eindhoven, ze hebben wat onderdelen gevonden in de werkplaats die wel eens bij mijn auto zouden kunnen horen, hebben daar een week niet in de weg gelegen. Morgen ochtend kan ik langs komen voor herstel.
super service van de ranger, wel een heel domme fout van de SEC, je kan wel eens wat vergeten maar de volledige bekleding niet terugplaatsen en ook niet bedenken dat die hele zooi in de werkplaats bij een auto hoort die net in service is geweest........ raar.
Maar ik vindt het niet kunnen dat een geautoriseerd service center oppert dat de draadboom of de aandrijving defect is en dan niet een van de twee kan uitsluiten. Dit ten koste van de betalende klant.
Jammer, dat het zo gaat. Overigens kun je banden en velgen beter bij de lokale banden bedrijven regelen. Maar daar ben je nu ook wel achterEven stoom afblazen: Ik heb in april, tegelijk met mijn auto, een set wielen met winterbanden gekocht en deze zijn opgeslagen in het magazijn van Euromaster. Vijf weken geleden een afspraak gemaakt voor afgelopen maandag en tijdens dat gesprek bleek dat ze niet in het systeem van Euromaster stonden... In de afgelopen vijf weken heb ik 10 keer contact gehad met Euromaster, vijf keer gemaild met het Tesla servicecenter en er twee keer persoonlijk geweest om ze duidelijk te maken dat ik ze deze week echt nodig heb omdat we de bergen in gaan.
Resultaat: na ruim vijf weken sta ik dus afgelopen maandag bij Euromaster en Tesla en beide hebben nog steeds geen wielen! Ze kunnen niet garanderen dat ik voor mijn vakantie winterbanden op mijn auto heb. Ze mailen niet terug en ze willen hun nummer niet geven omdat ze niet telefonisch bereikbaar zijn voor klanten. Welk autobedrijf heeft meer dan vijf weken nodig om een winterset te leveren die een half jaar geleden gekocht en betaald is
Man man man, wat een ellendige puinzooi is het daar...
Je hebt gelijk, totaal overbodige belasting van het Service Center. Er is namelijk helemaal niks in te leren, echt totaal nooit.
Ga gerust naar de lokale, echte specialist.